Bkno8614192
Andre møte med forumet
Testet positivt 2 dager før forventet mens! Kveldsurin. Termin 6. januar![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra desember og sier gratulerer så masseVis gjerne frem testene deres
Strimmel tatt 9DPO (ikke morgenurin, tatt etter akutt testetrang. Murringer i rygg, metallsmak i munn og halsbrann)
Vis vedlegget 254152
Digital tatt i dag, morgenurin, 11DPO
Vis vedlegget 254153
![]()
Mine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224
En strek er en strek! Kan ikke forvente så sterk strek på 12dpoMine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224
Du kan forresten åpne de digitale testene for å se hvor sterk streken er hvis du er veldig nysgjerrigMine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224
Mine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224
Har så lyst å få 3+ - siden eg fikk 2-3 igår, må eg vell smøre meg med tolmodigjet som eg har lite av når tenker du å teste?Noen som har fått 3+ på digital ennå? Jeg har to digitale liggende og kommer til å teste en i morgen tidlig 5+0 vel vitende om at det kan være for tidlig, men siden jeg har to, kan jeg jo sjekke [emoji38]
Tar en i morgen tidlig. Hvis den ikke gir 3+ da venter jeg med den siste til tirsdag eller onsdag neste ukeHar så lyst å få 3+ - siden eg fikk 2-3 igår, må eg vell smøre meg med tolmodigjet som eg har lite av når tenker du å teste?![]()
Jeg har en igjen og vil så gjerne ha 3+ på denNoen som har fått 3+ på digital ennå? Jeg har to digitale liggende og kommer til å teste en i morgen tidlig 5+0 vel vitende om at det kan være for tidlig, men siden jeg har to, kan jeg jo sjekke [emoji38]
Ser lovende ut [emoji3] Gratulerer!Vis vedlegget 255492 Vis vedlegget 255490 Jeg lurer på om det blir en liten januarbaby her...
skal ta en digital senere idag for å være sikkerskal også ta test på mandagen/tirsdagen.. vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg[emoji173]️ Er vel ca 13dpo om jeg ikke tar helt feil.. skal ha mensen ca på mandagen
Tusen takk for detSer lovende ut [emoji3] Gratulerer!