Graviditetstestene våre Juli 2017

041f058bbdb07e0f242ad43fae5dc243.jpg

Min clearblue early [emoji1][emoji173]️

iiiik jeg ser streken godt og den blir sterkere og sterkere [emoji2]
 
Gratulerer. koselig med så mange gravide allerede i juli.
 
Tok en 25 mlu test i kveld. Fire timer siden jeg hadde vært på do sist. Kom en bitteliten strek med en gang. Vanskelig å få med på bilde. Men når tror dere at en digital test vil slå ut?
Streken på tidligtesten i går var jo ikke så sterk den heller. Kanskje vente til mandags morgen før jeg prøver meg på en digital?

6255b79165bf31765196e1104c671620.jpg


Håper virkelig det har klaffet nå. Har prøvd fire forskjellige tester nå og alle har fått strek.
Kan da ikke være skygge på alle?[emoji85] Klarer liksom ikke helt å tro det før en digital kan vise meg svart på hvitt...
 
Tok en 25 mlu test i kveld. Fire timer siden jeg hadde vært på do sist. Kom en bitteliten strek med en gang. Vanskelig å få med på bilde. Men når tror dere at en digital test vil slå ut?
Streken på tidligtesten i går var jo ikke så sterk den heller. Kanskje vente til mandags morgen før jeg prøver meg på en digital?

6255b79165bf31765196e1104c671620.jpg


Håper virkelig det har klaffet nå. Har prøvd fire forskjellige tester nå og alle har fått strek.
Kan da ikke være skygge på alle?[emoji85] Klarer liksom ikke helt å tro det før en digital kan vise meg svart på hvitt...

Lurer på om jeg kan skimte noe!
 
Tok en 25 mlu test i kveld. Fire timer siden jeg hadde vært på do sist. Kom en bitteliten strek med en gang. Vanskelig å få med på bilde. Men når tror dere at en digital test vil slå ut?
Streken på tidligtesten i går var jo ikke så sterk den heller. Kanskje vente til mandags morgen før jeg prøver meg på en digital?

6255b79165bf31765196e1104c671620.jpg


Håper virkelig det har klaffet nå. Har prøvd fire forskjellige tester nå og alle har fått strek.
Kan da ikke være skygge på alle?[emoji85] Klarer liksom ikke helt å tro det før en digital kan vise meg svart på hvitt...
Håper dere har lykkes. Kan se en veldig svak strek. Min erfaring nå er at det ikke alltid er at testene gjør som produsenten lover så kan hende digital vil slå ut selv om disse andre testene er svake... Lykke til
 
Håper dere har lykkes. Kan se en veldig svak strek. Min erfaring nå er at det ikke alltid er at testene gjør som produsenten lover så kan hende digital vil slå ut selv om disse andre testene er svake... Lykke til

Tusen takk :) Blir digital mandag morgen tenker jeg. Da skal vel hcg ha fått "nok tid" på seg? Fikk jo strek med en gang jeg traff pinnen på clearblue early i går[emoji120] *krysser alt som kan krysses*
 
Babyplan er 10 så det kan forklare det.
Ikke alle 25-tester klarer slå ut tidligere selv om wondfo-strimlene er ekstremt sensitive (men også kan la være å gi sterkere test selv om tester med dårligere sensitivitet slår ut..)
 
dcb25113ad92e730f82dc02bde9d0bda.jpg

Hva er sjansen for at det er skyggestrek 3 ganger på en dag? Hva tror dere?? (Har mast litt i dag merker jeg, beklager det) nå gikk jeg den med på bilde også!
 
Tok en 25 mlu test i kveld. Fire timer siden jeg hadde vært på do sist. Kom en bitteliten strek med en gang. Vanskelig å få med på bilde. Men når tror dere at en digital test vil slå ut?
Streken på tidligtesten i går var jo ikke så sterk den heller. Kanskje vente til mandags morgen før jeg prøver meg på en digital?

6255b79165bf31765196e1104c671620.jpg


Håper virkelig det har klaffet nå. Har prøvd fire forskjellige tester nå og alle har fått strek.
Kan da ikke være skygge på alle?[emoji85] Klarer liksom ikke helt å tro det før en digital kan vise meg svart på hvitt...


Ser desverre ingenting, men håper på sterkere test i morgen !:)
 
dcb25113ad92e730f82dc02bde9d0bda.jpg

Hva er sjansen for at det er skyggestrek 3 ganger på en dag? Hva tror dere?? (Har mast litt i dag merker jeg, beklager det) nå gikk jeg den med på bilde også!

Jeg ser noe!:)
 
Back
Topp