graviditetstestene blir ikke sterkere..

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Er ei skikkelig testetøs, og klarer ikke helt og slå meg til ro med at cb digital sier gravid 1-2 uker, for alle andre tester er fortsatt skikkelig svake. De har ikke blitt sterkere siden forrige mandag, noen flere som har vært borti slik?
Litt bekymra, og det er ikke bare bare og komme inn på legekontoret her :/

Har de ikke blitt sterkere på en uke? Hm. Da ville jeg ringt legen å tatt hcg prøve! Håper alt er i orden :)

Når tar du dem da? Og hvor langt på vei?

Men de burde blir sterkere. Prøvd å teste på ettermiddagen/kvelden?
Har du drukket mye før du la deg?

Uansett, tror kanskje en tur til legen for blodprøve burde gå greit og lurt :)

Anbefaler også hcg prøve.. Jeg selv hadde tester som var svake, og de ble ikke sånn veldig mye sterkere fra gang til gang, så har vært og tatt hcg prøve heller.. ikke fått svar på siste prøve enda.

Er ei skikkelig testetøs, og klarer ikke helt og slå meg til ro med at cb digital sier gravid 1-2 uker, for alle andre tester er fortsatt skikkelig svake. De har ikke blitt sterkere siden forrige mandag, noen flere som har vært borti slik?
Litt bekymra, og det er ikke bare bare og komme inn på legekontoret her :/

Hvor langt er du på vei?
Jeg hadde det slik i begynnelsen sist.
Riktignok så mistet vi sist, men det var senere, og ikke relatert til det (spurte legen).
Det er normalt at det går litt sakte i begynnelsen

Jeg måtte over 15 dpo før mine begynte å bli sterkere. Noen produserer sakte, og tester er forskjellige når det kommer til farge stoffet.

Januar 2015 <3

Drakk ikke mye igår, og ut fra siste mens så er jeg vell snart 6 uker på vei.. :) kom endelig igjennom til legen, så fikk kanskje komme inn idag! Veldig spent her jeg sitter :P har testet med mange forskjellige rfsu, wondoo(?) Cb plus og digital :)

Håper det er som de andre sier at noen produserer HCG senere enn andre. Men syns jo det er rart at de ikke har blitt sterkere i løpet av en uke. Mine ble sterkere VELDIG fort...

Du har ikke hatt eggløsning senere enn du tror da?

Januar 2015 <3

Snoker ;)
Jeg tenkte det samme som Bina. Mulig du har hatt senere eggløsning?
Uansett så har jeg en solskinnshistorie til deg. Bestevenninna mi er gravid, hun skal ha i Juni. Hennes tester ble aldri sterkere, og de var aldri sterkere enn kontrollstreken (hun fikk kun lyserosa og lyseblå streker). Hun har en liten babygutt i magen sin - og alt går strålende, hun vokser og trives, og det er ikke mange ukene igjen før termin.

Når det kommer til den digitale fra CB så har jeg lest flere tråder om den - deriblant at de som har vært 3+4 på vei har fått utslag på "3+" på CB, og at folk som har vært 6-7 uker på vei har fått "1-2". Det har visst gått fint med de også. Hun ene trådstarteren hadde tatt det opp med legen, og da sa legen at det er mange som blir forvirret og bekymret over ukes indikatoren - og det er jo bare en indikator. Indikator menes "å angi" og/eller "anta", men ingenting er sikkert, så man må vel ta det med en klype salt. Man kan ha hatt eggløsning senere, eggløsning tidligere og vi damer produserer hcg forskjellig, noen produserer mye og raskt, mens andre produserer sakte.

Håper dette hjalp deg litt, slik at du slipper å bekymre deg :) Vet det er enklere sagt enn gjort, been there, done that. Masse lykke til! Håper du får gode nyheter hos legen din :)

Vet ikke helt når jeg hadde eggløsning, men får bare krysse fingre og tær mens jeg venter på svar fra legen (tar vist over 1 uke før jeg får svar, og enda en uke til neste blodprøve igjen.. ) :)

Mine blir heller ikke sterkere:/

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Ikke mine heller, men testet på sånn uke estimering i dag, og da fikk jeg 2-3 uker.. er 4+5 i dag, så passet jo fint:)!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

men husk på at fargestoffet i testene ikke alltid er like . altså er det lite eller dårlig fargestoff så blir det ikke sterke streker heller :)
Men som legen min sa i stad, så skal man ikke stole 100 % på hjemme tester. ta en blod prøve for den er det sikreste du kommer svaret :)

Mine blir heller ikke sterkere :( CB digital med ukesindikator viste 2-3 uker, så blir spennende å se når jeg skal til legen om 14 dager :) Selv aner jeg ikke når EL var så har ikke noe å gå ut ifra annet enn at jeg slutta på pilla 11.april og tempen steg noe et par dager. Men så sank den igjen uten å stige, mulig pga nattevaktshelg.. Så har null peiling på hvor langt på vei jeg kan være..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

men husk på at fargestoffet i testene ikke alltid er like . altså er det lite eller dårlig fargestoff så blir det ikke sterke streker heller :)
Men som legen min sa i stad, så skal man ikke stole 100 % på hjemme tester. ta en blod prøve for den er det sikreste du kommer svaret :)
Får man svar på blodprøvene med en gang?

Nei må vente noen dager.

Januar 2015 <3
Så kjipt:/ jeg som er så utålmodig vil jo ha svar med en gang!:p vurderer å bestille legetime til i morgen.. Har egentlig ikke helt peiling på hvor langt jeg er på vei, for i følge menstermin er jeg 5 uker på vei, men det var 12. Mai at jeg endelig så en svak strek. Å da kan jeg umulig være så langt på vei? På cb ukeindikator sto det 1-2 nå i ettermiddag.
Eller.. Hva mener dere jeg bør gjøre? Utsette det noen uker? Er helt ny på dette å få positiv test så tidlig:p

Så kjipt:/ jeg som er så utålmodig vil jo ha svar med en gang!:p vurderer å bestille legetime til i morgen.. Har egentlig ikke helt peiling på hvor langt jeg er på vei, for i følge menstermin er jeg 5 uker på vei, men det var 12. Mai at jeg endelig så en svak strek. Å da kan jeg umulig være så langt på vei? På cb ukeindikator sto det 1-2 nå i ettermiddag.
Eller.. Hva mener dere jeg bør gjøre? Utsette det noen uker? Er helt ny på dette å få positiv test så tidlig:p

Du får gjøre som meg, slutt og teste på en stund.. :P (Er kjempevanskelig) Men satser på at streken blir sterkere :) skal ikke ta test igjen før jeg får svar fra legen på hcg prøven på onsdag :) Men oppdater meg om hvordan det går! Venter i spenning på sterke streker og enda sterkere spirer :D

du kan jo be om å få ta hcg prøver. Se om det er stigning. Hadde bare sluttet å teste jeg. Man blir bare bekymret

Januar 2015 <3

Back
Topp