Graviditetstest

perla83

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Jeg fikk mensen 6/7juli,og forventer mensen da fredsg/lørdag. Vil vel si mer den 7juli,da det var bare småblødning på den 6juli.jeg tok en test i går, men den viste negativ. Vil det kanskje være for tidlig, eller kan jeg ikke være gravid. Jeg er på min andre dag med småkvalm nå. Jeg hadde litt smerter på tirsdagen 24 juli, ved siden(ved der livmoren sitter). Jeg mistet nå i mai, og vi har lyst til en til, men har ikke villet tenke så mye på det for å bli skuffet. Jeg poster det her, fordi jeg da vil ha termin i april.

Jeg fikk mensen 6/7juli,og forventer mensen da fredsg/lørdag. Vil vel si mer den 7juli,da det var bare småblødning på den 6juli.jeg tok en test i går, men den viste negativ. Vil det kanskje være for tidlig, eller kan jeg ikke være gravid. Jeg er på min andre dag med småkvalm nå. Jeg hadde litt smerter på tirsdagen 24 juli, ved siden(ved der livmoren sitter). Jeg mistet nå i mai, og vi har lyst til en til, men har ikke villet tenke så mye på det for å bli skuffet. Jeg poster det her, fordi jeg da vil ha termin i april.

Er vanskelig å si, da noen tester positivt tidlig mens andre ikke får positiv test før noen dager etter forventet mens.
Det kan også være at hormonene dine er litt på styr etter at du mistet i mai.
Håper at du snart sitter med en positiv test i hånda.
Lykke til :Heartred

Det vil si du er ca 10 dpo hvis du har 28 dagers syklus.
Det kan være tidlig å få positiv test nå ja.
Jeg fikk blendahvit test 10 dpo, og svak men tydelig strek 11 dpo. :)

Ble du gravid?

Back
Topp