Ja akkorat detSamme her, sånn er det å bo «litt» usentralt til[emoji28][emoji85] Du får ha det i bakhodet hvis du skal reise sørover, det skal jeg og var kjapp med å bestille meg en time privat dit jeg skal[emoji23]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja akkorat detSamme her, sånn er det å bo «litt» usentralt til[emoji28][emoji85] Du får ha det i bakhodet hvis du skal reise sørover, det skal jeg og var kjapp med å bestille meg en time privat dit jeg skal[emoji23]

Det synes jeg er helt forkastelig[emoji53] Krangle til deg UL med den forhistorien din?[emoji44] Unnskyld jeg sier Det, men Makan til d****lege[emoji46] Så ufølsom. Jeg hadde vondt i magen da jeg var 10+4 med minsten og ble sendt rett på sykehus for UL fra fastlegen i tilfelle det var graviditet utenfor livmor eller noe var galt.Du kan så si... hehe , jo... men da igjenn må det være av en årsaksist svangerskap hadde jeg blødninger i uke 7 og uke 9, pluss 2 MA bak meg, å allikevel måtte jeg krangle med legen for å få sendt søknad til gyn. Det tok på samvittigheta...
Ja det var veldig sårt... her blir man ikke prioritert sålenge man ikke er over 23 uker på vei å der er mulighet for å gjøre noe.. første gang vi mistet , da i uke 14, ringte jeg både lege å gyn for å høre om å få ta tul etter mange dager med blod.. men det var ingen mulighet , sålenge jeg ikke blødde såpass at jeg trodde det måtte blodoverføring til.. da kunne jeg ringe tilbake.. så jeg er veldig glad det er ulik praksis andre plasser. Utrolig gått å høre att man blir tatt på alvor selv i uke 10 der man rett å slett får roet seg med ett svarDet synes jeg er helt forkastelig[emoji53] Krangle til deg UL med den forhistorien din?[emoji44] Unnskyld jeg sier Det, men Makan til d****lege[emoji46] Så ufølsom. Jeg hadde vondt i magen da jeg var 10+4 med minsten og ble sendt rett på sykehus for UL fra fastlegen i tilfelle det var graviditet utenfor livmor eller noe var galt.
Er det normalt at teststreken ikke blir sterkere en dette? :/ 20dpo øverst, og 23 dpo de tre under. Bilde nr to er tatt etter 20 min og de to siste bildene etter 30 min. Hadde håpet å se sterkere en kontrollstreken i dag.
Er A1 tester, demonterte
Edit, er 5+2 i dag