graviditetstest

Blomstermor67

Flørter med forumet
Hei :)

Jeg tok en graviditetstest i går (har tatt noen flere de siste dagene) og bare tenkte at siden det ikke syntes med en gang på testen så bare la jeg den ned i toalettmappen min igjen... jeg kom til å tenke på den istad og kikket på den igjen, da var det to streker på den... Kan jeg regne dette som riktig? Jeg kommer nok til å ta en til uansett, men da må jeg kjøpe flere først. Hva tror dere?

Trur ikkje den blir positiv uten nok av dei rette hormonane:) Trur nok du har ein liten spire i magen ja.

er den positiv så er den positiv,grunnen til at det kan ta litt tid før den viser det kan ha med hCG nivået å gjøre,så: gratulerer med en liten spire i magen :)

Jeg aner jo ikke om den kom etter 5 - 10 min som man skal avlese siden jeg glemte hele testen... og det står jo at man ikke skal stole på testen etter de gitte minuttene, så da blir jeg usikker altså. (syns at jeg ikke kikket på den da jeg burde!)Så jeg tør nok ikke tro at det stemmer, før jeg har tatt en til :) Mannen skal kjøpe med seg en i kveld, så skal ta en i morgen tidlig :) Det blir spennede, og så klart håper jeg på at det er riktig! :D

ja du sier noe der,tenkte ikke på det :) men tror det er veldig sjeldent den blir positiv uansett,på så kort tid uten at det er noe :)
Jeg tok en ny test igår,eller forleden dag(husker faktisk ikke) og den ble positiv med en gang,men ikke så veldig sterk...men etter noen timer ble den kjempesterk! :) krysser fingrene for deg imorgen! :)

Gjorde akkurat det samme som deg, hadde tatt en test, når jeg kasta den i søpla så va det bare en strek, så tok jeg en ny test 2 dager senere og den ble positiv etter ett minutt (huurraa), så lenge på den før jeg la den i søpla! :p Men så sku jeg sjekke testen igjen, (se om det virkelig stemmer at det var to streker), og tok feil den testen som jeg hadde tatt to dager før og så at det va to streker der, noe svakere enn den andre og litt anderledes farge (mer lilla enn rosa) så jeg måtte sjekke søpla igjen og fant den testen jeg nettopp hadde tatt. Tok en digital da og der fikk jeg bekrefta; Gravid 1-2! :)
Såe, gratulerer! :)

Mine første tester ble ikke positiv før etter jeg var ferdig i dusjen ;)
Gratulerer!! :)

Min første test var positiv etter tidsfristen :) så dagen etter ble den svak innen tidsfristen og den digitale sa 1-2.
Så du får ta en ny en :) men hørt det kan gå litt begge veier, men siden det ikke gikk så lang tid hos deg så høres det positivt ut da :-)

Hei dere :)

Jeg tok en test i morgen tidlig og den viser også positiv, med to streker, den er riktig nok svak, men to streker er det! :D

Håper spiren vil sitte! :) Men aner ikke hvor langt jeg er på vei, har ikke hatt mensen siden oktober, men har ikke testet positivt de andre dagene denne uken, så kan jo ikke være mer enn 2 uker eller noe siden jeg ble befruktet :) så det tilsier vel kanskje 4 uker? :)

Hei dere :)

Jeg tok en test i morgen tidlig og den viser også positiv, med to streker, den er riktig nok svak, men to streker er det! :D

Håper spiren vil sitte! :) Men aner ikke hvor langt jeg er på vei, har ikke hatt mensen siden oktober, men har ikke testet positivt de andre dagene denne uken, så kan jo ikke være mer enn 2 uker eller noe siden jeg ble befruktet :) så det tilsier vel kanskje 4 uker? :)

Gratulerer!! :))) Jeg har ikke hatt mensen siden 26. oktober, testet mye fra ikm (23 nov), men fikk ikke positiv før 7. desember :) men er ifølge kalkulatoren 7 uker på vei idag :) så du kan nok regne med mens-termin frem til ul iallefall :)

Back
Topp