Graviditetstest

Fru Frogner

Andre møte med forumet
Når fikk dere resultater når dere tok en graviditetstest? Jeg er nå tre uker på overtid, men testen er negativ.

Jeg må si jeg er livredd for at jeg er tilbake på ustabilsyklus og håper at dette kan være at jeg er gravid. Orker ikke tilbake til den usikkerheten det er ved å aldri vite om syklusen er 40 eller 50 dager eller noe midt i mellom. I 7 måneder har jeg nå hatt "normal" syklus på 28/29 dager, så jeg blir veldig skuffet hvis dette er på utur igjen.

Men tilbake til spørsmålet. Når fikk dere positivt svar på testene deres? Jeg har ei venninne som først fikk det etter 10 uke (!)...

Jeg har alltid fått positiv tester rett ved ikm.

Kan nesten høres ut som du har hatt en syklus uten el, fordi kan bli lengre enn normalt. Men krysser fingrene for deg og håper det er pga spire.

Kommer ikke mensen snart kan du jo evt ta turen til legen å ta en blodprøve.

Jeg var åtte uker på vei. Hadde fått negativ test tre uker før. Men om jeg kunne fått positiv test før vet jeg ikke siden jeg ikke prøvde ;)
Krysser fingrene for at du er gravid.

Har vært gravid to ganger, testet positivt 10 og 12 dpo.

Jeg har testet positivt før IKM i tre svangerskap

Da får vi bare vente å se da. Tålmodighet er en dyd har jeg hørt... :-D

Æsj og æsj, mensen kom visst denne gangen også :-S

Alltid testet positivt tidlig, men også alltid visst når eggløsning har vært.
Uten å vite det, og ikke ha noen symptomer er jo sjangsen for graviditet og/eller lang syklus tilstede begge deler.

mine tester har vært positive 2-3 dager før IKM (har ikke testet tidligere enn det).
har veldig normale og stabile sykluser på 28 dager.

Istedet for å gå sånn å vente, ta heller en blodprøve hos legen. :)

Back
Topp