Graviditetstest positiv?

M-40657083

Første møte med forumet
Hei jeg tok en test i dag (babyplan stav tidligtest) og synes jeg ser en veldig svak strek. Er denne positiv? Eller er streken jeg ser bare der hvor streken skulle vært hvis den var positiv?

Forventet mens i dag, dag 28 i syklus. Vet ikke når eggløsning var.

IMG_2171.jpeg

Hei jeg tok en test i dag (babyplan stav tidligtest) og synes jeg ser en veldig svak strek. Er denne positiv? Eller er streken jeg ser bare der hvor streken skulle vært hvis den var positiv?

Forventet mens i dag, dag 28 i syklus. Vet ikke når eggløsning var.

Vis vedlegget 478702
Beklager ser at jeg har klart å legge denne tråden under assistert befruktning og vet ikke hvordan jeg får flyttet den eller slettet.

Beklager ser at jeg har klart å legge denne tråden under assistert befruktning og vet ikke hvordan jeg får flyttet den eller slettet.
Tror ikke du får slettet den. Ville laget ny tråd i Vi som prøver for å treffe flere :) mange med betydelig bedre strekøyne der enn meg!

Selv om du har havnet på feil sted så kan jeg jo svare hva jeg ser. Det er en svaaaak skygge der. Sånn pleier mine å se ut på rundt 9-10 dpo. Tenker at du bør ta ny test om et par dager og se om det har blitt noe utvikling da. Lykke til

Back
Topp