Graviditetstest etter MA

EXIA

Flørter med forumet
Hei!

Nå er det 15 dager jeg begynte å blø kraftig etter cytotec tabletter. Ble målt til 7 uker..Blødde kraftig i to dager, deretter som vanlig mens. De siste dagene mest brun spotting. Var hos gynekolog ei uke etter aborten og hun sa at det var fortsatt en del blod i livmoren, men det ville komme ut etter hvert og ved neste mens. Var ikke nødvendig med flere cytotec-kurer mente hun.
Tok graviditetstest i morges, hva tenker dere? Kan jeg få eggløsning i de nærreste dagene eller er det usannsynlig at jeg får noe før etter en vanlig menstruasjon? Vet at alle er forskjellige, men vil jeg gjerne høres deres erfaringer. Takk❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20200810_072426.jpg
    IMG_20200810_072426.jpg
    15,3 KB · Visninger: 23
Bare å starte på igjen når man er klar for det vel.
Men hvis livmoren ikke har tømt seg ennå, og den ikke gjør det før neste mens, så er det nok lav sjanse for at det tar før etter. Om du får eggløsning er det jo ingen vegg å feste seg på... Men lov å prøve er det likevel.

Lykke til videre i prøvingen ❤️
 
Bare å starte på igjen når man er klar for det vel.
Men hvis livmoren ikke har tømt seg ennå, og den ikke gjør det før neste mens, så er det nok lav sjanse for at det tar før etter. Om du får eggløsning er det jo ingen vegg å feste seg på... Men lov å prøve er det likevel.

Lykke til videre i prøvingen ❤️
Tusen takk for svar
 
Back
Topp