ORIGINAL: Burger
ORIGINAL: trine2007
ORIGINAL: Angel78
ORIGINAL: zagganini
Så enig....hvor mange har ikke kommet med den uttalelsen om at kondomen sprakk mens man egentlig kanskje ikke brukte kondom nettopp fordi kondom er litt kjedelig å bruke.....får liksom ikke helt den samme følelsen...... Nei ærlig talt, du har fått ett barn du vet hva du tar livet av om du skal måtte ta en abort. Skjerp deg bli voksen!!!!!!! Om ikke du er gammel nok til å klare å ta p piller eller annet så få hormonsprøyte hos legen hver 3 mnd eller steriliser deg eller mannen. det er nå min mening så kan jeg støte så mange som bare det her inne . Ta livet av en unge/spire bare fordi alt var så jævelig gøy den ene kvelden..........
ORIGINAL: Angel78
ORIGINAL: Småtroll nr 2
abort er trasige saker[:(]. bruker dere ikke prevansjon? så slipper dere å uroe dere om mulig graviditet!
Helt enig!!! Syns det er alt for mye uforsiktighet ute å går om dagen! Med fare for å støte noen sier jeg bare at angrepille er faktisk en smart ting og den fåes reseptfritt!!!!!!
Det Zagganini skriver her hiver jeg meg på!
så utrolig tette i hodet dere er[:@] hun er 17 år, og var uheldig med prevensjon. hun har faktisk lov til å tenke litt på hva som er best for hennes eget liv også
jeg blir RYSTET over hva enkelte klarer å lire utav seg.. jeg er så GLAD for at jeg ikke har dere i min vennekrets.. Jeg håper for deres skyld at dere ikke oppfører dere som her inne ute i det virkelige livet
Helt utrolig!! Selv hadde ikke jeg klart å ta abort, men jeg hadde vært nødt hvis jeg ble gravid. Min egen helse er da i fare. Her skriver Duovik at hun ikke har mulighet til et barn til nå, og hun har min fulle støtte! Hadde hun valgt å få et eventuelt barn, så hadde dere vel pepret henne med at hun var en tulling som ikke hadde økonomi til å ta seg av barna!
Det ER faktisk helt utrolig at enkelte her faktisk svært sjelden klarer å være litt sympatiske mot andre! Fy flate! Jeg ser typen, og kjenner en slik person selv! I nær familie!