Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også det. Men om det er graviditet eller ikke vil tiden viseJeg føler meg rett og slett helt utslitt om dagene. Har så lyst å sove dupp på ettermiddagene men har ikke tid
![]()
Når venter du tr?
Jeg er stuptrøtt om morgningene, og helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb. Men da må jeg ta vare på 2 åringen[emoji85][emoji6]
Ikke før 19/01 tror jeg. Syklusen min er forskjøvet pga sykdom så er på CD43 i dag. Tror jeg hadde EL torsdag i forrige uke. Dvs jeg ikke er mange dpo men er veldig sliten.
Jeg promper alltid så sykt og det stinker!!! Denne gangen hadd sjef vondt i hodet, noe jeg aldri har
Ellers er det vel kvalme
Når venter du tr? Jeg har kvalmen og vondt i hodet..
Jeg er gravidmen første tegnet var 6 dpo og da hadde jeg hodepine og fikk pos test 6 dpo
![]()
Åååå gratulerer![]()
6 dager etter EL? Er dårlig på alle disse forkortelsene.. trodde man måtte vente til 5 dager før tr før man testet positivt jeg. Men HURRA for deg![]()
6 dager etter el jaer nok få som tester pos så tidlig
6 gangen jeg er gravid og aldri testet positivt så tidlig før
takk
![]()
Når venter du tr da?![]()
Venter 22/1Har lyst til å teste hele tiden. Jeg tok en test igår, den var negativ. Ikke så rart siden jeg hadde eggløsning 5/1.
Men kan man teste positivt nærmere tr, når man har fått en negativ test tidlig? Eller er løpet kjørt for denne perioden?