Graviditetstegn

msheart

Flørter med forumet
Er det noen som har tidlige tegn på graviditet?
Kan man føle seg gravid en uke etter eggløsning? Er så utrolig trøtt, sliten og oppblåst.

Jeg er også det. Men om det er graviditet eller ikke vil tiden vise ;) Jeg føler meg rett og slett helt utslitt om dagene. Har så lyst å sove dupp på ettermiddagene men har ikke tid :p

En kan godt føle seg gravid ja, men er ikke sikkert en er det fordet :p
Jeg var 100% sikker på at det hadde klaffet på andre ivf forsøk.. hadde så mye symptomer (som kom av medisinene da :p) men ble ikke gravid!

Jeg er også det. Men om det er graviditet eller ikke vil tiden vise ;) Jeg føler meg rett og slett helt utslitt om dagene. Har så lyst å sove dupp på ettermiddagene men har ikke tid :p

Når venter du tr?
Jeg er stuptrøtt om morgningene, og helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb. Men da må jeg ta vare på 2 åringen[emoji85][emoji6]

Jeg promper alltid så sykt og det stinker!!! Denne gangen hadd sjef vondt i hodet, noe jeg aldri har ;)
Ellers er det vel kvalme

Når venter du tr?
Jeg er stuptrøtt om morgningene, og helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb. Men da må jeg ta vare på 2 åringen[emoji85][emoji6]

Ikke før 19/01 tror jeg. Syklusen min er forskjøvet pga sykdom så er på CD43 i dag. Tror jeg hadde EL torsdag i forrige uke. Dvs jeg ikke er mange dpo men er veldig sliten.

Ikke før 19/01 tror jeg. Syklusen min er forskjøvet pga sykdom så er på CD43 i dag. Tror jeg hadde EL torsdag i forrige uke. Dvs jeg ikke er mange dpo men er veldig sliten.

Jeg venter 22/01 :/ Lenge til! Men jeg er så utslitt, det kan jeg ikke huske at jeg var sist. I tillegg så er kvalmen kommet, men det kan jo være psykisk også[emoji85]

Åååå gratulerer :D
6 dager etter EL? Er dårlig på alle disse forkortelsene.. trodde man måtte vente til 5 dager før tr før man testet positivt jeg. Men HURRA for deg ;)

6 dager etter el ja :) er nok få som tester pos så tidlig ;) 6 gangen jeg er gravid og aldri testet positivt så tidlig før :) takk :D
Når venter du tr da? :)

Har stikking og mens murringer siste dagene , å før mandag-onsdag. Syklusen var litt sen sist så er lott i ubalanse, usikker på hvorfor jeg er sånn nå.

6 dager etter el ja :) er nok få som tester pos så tidlig ;) 6 gangen jeg er gravid og aldri testet positivt så tidlig før :) takk :D
Når venter du tr da? :)

Venter 22/1 ;) Har lyst til å teste hele tiden. Jeg tok en test igår, den var negativ. Ikke så rart siden jeg hadde eggløsning 5/1.

Men kan man teste positivt nærmere tr, når man har fått en negativ test tidlig? Eller er løpet kjørt for denne perioden?

Første gang så sov jeg hele tiden, uggen, fikk tilbake migrene og var svimmel. De to andre merka jeg nesten ikke at jeg var gravid. Nå er jeg mye svimmel igjen, migrenen smyger seg tilbake og ryggen/korsryggen verker noe jævlig + sensitive pupper. Skal holde meg til lørdagsmorgen på å teste!

Venter 22/1 ;) Har lyst til å teste hele tiden. Jeg tok en test igår, den var negativ. Ikke så rart siden jeg hadde eggløsning 5/1.

Men kan man teste positivt nærmere tr, når man har fått en negativ test tidlig? Eller er løpet kjørt for denne perioden?

Løpet er helt klart ikke kjørt! Flere ganger har jeg ikke fått positiv før ikm dagen ;)

Noen som har fått festesmerter?! Iform av ett stikk i magen og stikk nedover foten på samme side? (Går å håper på at d var festesmerte jeg kjente)

Back
Topp