Graviditetstegn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hva var ditt aller første tegn på at du var gravid?

At jeg plutselig begynte å duppe på sofaen på kvelden. Og menssmerter uten at mensen kom :p

Heftig leamus i øyelokkene :p. Ellers bynte jeg å miste energi ganske tidlig.

Jeg testa etter el og 5 dpo fikk jeg noen dråper melk fra brystene - det skjedde sist jeg ble gravid også. Også tror jeg at jeg kjenner implantasjonen ganske godt - 9 dpo begynte det å dure og stikke og knipe - også likt med sist gang, og da fikk jeg også en veldig følelse av å være gravid (og at det er en gutt!)

Tålte ikke synet på div matvarer...blant annet fisk...før det slo ut på test...

Kvalme og sinnsykt vonde brystvorter :)

Uteblitt mens og ingen menssmerter, og økt utflod (menssmertene kom etter uke 5)

En uke før IKM hadde jeg mye murringer og stikkinger i magen..
Så begynte jeg å tisse noe hinsides 4-5 dager før.
To dager før IKM var jeg kvalm.

Jeg kjente at egget festet seg (selvom jeg ikke skjønte hva som skjedde der og da), i to dager hadde jeg stikninger i underlivet, fikk problemer med å leie hestene inn og ut i tillegg til stallarbeidet. Så ble brystene mer ømme enn sånn vanlig før mensen og jeg ble ekstremt trøtt. Fikk inluensa, så trodde det var det som tulla til kroppen min. Tok en test bare for å være sikker da formen var så ekstremt dårlig og jeg lurte på om jeg skulle selvmedisinere med litt fishermann.. den var positiv så det ble drops i steden or drikke :D

Mensmurringer, utflod og vonde bryster som plutselig var for store for bh som har vært for stor ;-)

Fryste veldig i kroppen! Og murringer :)

Veldig ømme pupper, og så kom den h%##!!?+! kvalmen :p

Back
Topp