Graviditetstegn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hva var ditt aller første tegn på at du var gravid?

Ekstremt ømme pupper og knallhard livmortapp :)

Positiv graviditetstest og trøtthet etter det. Eller ikke hatt noen spesielle tegn :p

Ekstrem trøtthet og ømme pupper tror jeg vel det var, og et generelt ubehag som var likt mensmurringer men samtidig ikke.

Murring:p deretter halsbrann og vonde pupper:p

Hadde flere symptomer, men mange av de er også symptomer på når jeg skal ha mensen så var litt usikker. Hadde ømme bryst og var ganske kvalm, i tillegg kunne jeg våkne på natta av noen intense menssmerter uten at jeg fikk mensen, men det son gjorde meg mest sikker var nok veldig tydelige blodårer nedover brystet :)

Blei bilsyk...men skjønte ikke at jeg var gravid før jeg tok en test for å være sikker på at jeg kunne drikke vin :P gleder meg til å drikke vin om 1 års tid for å si det sånn ;)

Luktet plutselig alt mulig, og skikkelig ømme pupper.. Trodde likevel ikke jeg var gravid - slo meg ikke en gang, men ei venninne sa "ha, med den luktesansen er du sikkert gravid". UPS, måtte sjekke fordi jeg hadde tenkt å ta et glass vin og jada - ikke noe vin på meg den helgen;) (Eller noen dager etter det da!)

Andpusten når jeg gikk i trapper Og en indre visshet vis jeg kan kalle det.. :)

Hormonell. Skikkelig kort lunte overfor venner, det skjer kun når jeg er gravid :p

steinharde og ømme pupper! Så pass harde at gubben kjente det hvis han klemte meg.

Back
Topp