Graviditetstegn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hva var ditt aller første tegn på at du var gravid?

Ømme bryster og kvalm!! Men tok testen før jeg kjente det! Samboer synes jeg var veldig mye mer hissig og irrasjonell:p (det var jeg også) så da sa han knake du er gravid, vi tok testen og jammen var jeg ikke det!!:D da kom plutselig "alle" graviditetstegnene:p

Når jeg tenker tilbake på det, så hadde jeg veldige mensenmurringer og var trøtt i midten av desember. Husker jeg var på Oslo City, og trodde at den kom for det verket sånn. I jula så smakte ikke ølen som den pleide, så det ble med 1.. Testet dagen før nyttårsaftenen bare for å sjekke at jeg kunne drikke, det at syklusen min var ustabil var liksom ikke noe nytt. Ble helt satt ut da det stod "gravid" i displayet. Det var veldig ønsket! - hadde sluttet på pillen august året før, men vi prøvde ikke sånn aktivt. Var mer, skjer det, så skjer det.

Svimmel. Det gikk helt rundt for meg på trening. Men tok ikke test før mensen var et par dager forsinket, hadde ikke andre tegn på at noe var i gjære...

Hadde planlagt tre ukers ferie i Thailand etter syklusen. Når jeg kom hjem så forventet jeg å få menstruasjon. Murringer kom, men ikke noe annet. Etter fire døgn på jobb kjøpte jeg test på vei hjem ;) glemmer aldri adrenalinet

Helt utslitt plutselig :p jeg som var hjemme hele dagen hadde aldri hatt behov for middagshvil :p etterhvert kom kvalmen og de andre typiske tingene :p

Ondt i hode, åsså når æ sku feire bursdagen min spydde æ som bare d etter bare noen dramma. Å trudde æ va fyllesyk i 3 daga etter d for æ spydde å va så kvalm. Absolutt alt æ spiste kom opp ijæn, å likevæl skjønte æ ikke at æ va gravid :p mens svigermor hadde sett d leenge før æ tok test. Va foresten ho som ba mæ kjøpe test, sia æ va blitt så tynn i ansiktet å så alvorlig smal over rumpa. Merkelige greier d dær, men heei. D stemte jo :D

Jeg tok en test fordi jeg følte jeg måtte... Trodde ikke den var positiv. Ett par dager etter positiv test kom en intens trøtthet. Husker jeg la meg 19.30 på nyttårsaften. Stod opp til midnatt bare for å kikke ut av vinduet før jeg sa til meg selv "raketter har jeg sett før" og så la jeg meg igjen og sov gjennom hele greia :P

Trøtt.. måtte legge meg nesten med en gang jeg kom hjem fra jobb. Skjønte ikke at jeg var gravid da.

Varm og kald omhverandre hele tia. Kunne fryse veldig og da jeg tok på meg en genser eller pledd så holdt jeg på å svette ihjel, fantes ingen mellomting fram til det gikk over til at jeg bare frøys dagen lang i et par mnd :p og for meg som alltid er varm var det forferdelig!

Back
Topp