Graviditetstegn

Jeg tok bare en test fordi jeg følte meg litt rar( vi var ikke prøvere). Var kvalm om morningen men kastet ikke opp. Var også svimmel og hadde dårlig matlyst pluss at jeg fikk en rar blødning

<3 termin 09.01.15 <3

Er nå 9+1 og mine symptomer:
-Kvalme (uke5-8)
-Ømme brystvorter konstant
-lite matlyst fra uke 8
-Oppblåst, begynte i uke 5
-Blir fort veldig varm o.l. hvis jeg anstrenger meg :)
-Trøtt hele tiden, startet i uke 7..!

Jeg var svært humørsyk. Da fattet mannen mistanke. Ble også svært sugen på cola og brus generelt men dette har gitt seg nå da jeg måtte kutte ned på koffeinholdig drikke. Humøret var det som han reagerte på mest ihvertfall, men han stusset allerede i månedsskiftet på at jeg hadde null lyst på alkohol :-P nesten så jeg brakk meg av å se alkohol. Og da var jeg ikke 3 uker på vei engang (muligens jeg har bommet litt på beregningene da). Resten av symptomene (ømme bryster, tretthet, oppblåst mage) kom først etter at mensen uteble og jeg testet positivt 3 dager over ikm.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Menssmerter, ekstrem trøtthet, småkvalm. IKM. Svak strek på testen jeg tok, men tegnene er ellers tydelige ;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Kvalm, svett, sliten, svimmel, trøtt og hodepine.
Forrige svangerskap hadde jeg daglig hodepine og ofte migreneutbrudd. Sykmeldt hele svangerskapet pga dette.
Denne gangen kjente jeg igjen hodepinen og viste jeg var gravid før jeg testet.
Håper det gir seg denne gangen!

Termin Januar 2015
MA uke 12 2013
Prinsesse født Oktober 2012 ❤
MA uke 13 2012

Foreløpig har jeg av og til spreng/stikninger i brystene og murring i magen noen ganger, det mest merkbare er vel at jeg er mye trøtt og konstant tørst og går dermed på do hele tida også! ;) Får liksom ikke nok vann. Og er litt rar miks av småuggis og sulten... fascinerende hva som skjer med kroppen disse ukene! :)

Jeg begynte å kjenne mensmurringer og verk i korsryggen allerede 3 dpo. Ca. 4+6 i dag, og fortsatt kjenner jeg verk i korsryggen og magen. Litt ustabilt humør også, og puppene er begynt å bli ømme... :p

Jeg er 5 uker i dag... Har hatt ømme bryster i over en uke, sovet veldig mye, og hatt stikkinger/mensmurringer. Men i dag føler jeg meg helt normal og ikke gravid. Venter vårt første. Grunn til bekymring?

Jeg er 5 uker i dag... Har hatt ømme bryster i over en uke, sovet veldig mye, og hatt stikkinger/mensmurringer. Men i dag føler jeg meg helt normal og ikke gravid. Venter vårt første. Grunn til bekymring?
Har det sånn jeg også :-) er 5-6 uker på vei. Det kommer og går ;-) så håper og trur det er normalt <3 gratulerer forresten ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

3. dagen jeg sovner på sofaen i dag! :) Blir nesten glad - haha. Kan være hormonene som herjer, men kan også være det at jeg våkner kl. 06-07 hver morgen. Uthvilt. :o

Kjente meg febervarm fra og med EL. Festeblødning. Ømme brystvorter, menssmerter, trøtt. Veldig kvalm på kveldene, men har hjulpet å ikke spise for sent på kveldene, samt å ligge med to puter under hodet. Puppene vokser.

Er 6 uker i dag og har hatt fryktelig vonde pupper. De er litt bedre nå heldigvis :-) Ellers er jeg litt Trøttere enn vanlig. Var konstant kvalm i det forrige svangerskapet så nyter å ha få symptomer nå

Ømme pupper, uggen om mårran og i kveld har jeg hatt murringer i mage .ble litt bekymret men ser her at det er normalt med murringer. Er 5 uker i dag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har det sånn jeg også :-) er 5-6 uker på vei. Det kommer og går ;-) så håper og trur det er normalt <3 gratulerer forresten ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kjenner også det er veldig opp og ned. Akkurat nå er det ikke noe særlig til symptomer. Får satse på at alt er bra allikevel. :)

Litt øm i brystene, kjempe trøtt og kvalm! Værst om kvelden med kvalmen :-)

Termin 4.januar ❤

Nå har jeg ingen bare sulten :p føler meg heldig

Back
Topp