Graviditetssjangse?

Heldiggrisen

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen! Jeg er ny her og forstår ikke stort men jeg prøver meg på en spørsmål i håp at noen har noen kloke svar til meg.
Jeg og mannen prøver nå å bli gravide, problemet er da at jeg har tatt p sprøyten min 3 oktober (kun en sprøyte i 2014, da jeg blør så mye, med sprøyta fjernes både smerte og blødninger:dead::wtf:).
Når kan jeg regne med å bli gravid ? Siste sprøyta som sagt ble satt 3 okt 2014.

Takk for alle svar!

Hei! Velkommen hit til forumet :)
Du hadde postet denne tråden under FAQ, litt feil, så jeg flyttet den hit jeg :)

Lykke til med prøvingen

Hei deg :) Alt frå 1 mnd til 1 år er rekna som normal prøvetid. Kroppen bruker litt tid på å komme tilbake til normalt etter p-sprøyta.
Masse lykke til med prøvinga :)

Tok 15 måneder her fra siste sprøyten ble satt til testen var positiv :) så kan ta litt tid ja. Når siste sprøyten gikk ut, så tok det 5-6 måneder før mensen var tilbake som normalt. De sier at inntil to års prøving er normalt etter p sprøyte bruk.

Umulig å svare på da det varierer veldig fra person til person. Hos noen tar det lang tid etter prevensjonsslutt, mens andre blir gravid raskt.

Back
Topp