Graviditetspute

Toto

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Noen med anbefalinger? Lurer litt på bbhugme,men er usikker. Slet veldig med bekkenløsning sist, så blir ikke sjokkert om jeg får det denne gangen også. Da er det kanskje godt med en sånn pute [emoji4]

Bbhugme! Elsker den[emoji173]️[emoji7] skal ta den frem igjen snart

Bbhugme skal jeg også skaffe meg denne gangen! Hører mange som elsker den [emoji3]

Sniker fra desember.

Anbefaler BB Hug Me på det sterkeste! :) Den er verdt hver krone og litt til, SÅ god!

Venter på bbhugme i posten as we speak! Kjøpte den til venninna mi i fjor når hun gikk gravid og den blir flittig brukt fortsatt, både av henne, babyen og mannen :)

Gleder meg til jeg får min!

Venter på bbhugme i posten as we speak! Kjøpte den til venninna mi i fjor når hun gikk gravid og den blir flittig brukt fortsatt, både av henne, babyen og mannen :)

Gleder meg til jeg får min!

Mannen kaster seg over min også, så fort jeg ikke bruker den selv :hilarious:

Noen med anbefalinger? Lurer litt på bbhugme,men er usikker. Slet veldig med bekkenløsning sist, så blir ikke sjokkert om jeg får det denne gangen også. Da er det kanskje godt med en sånn pute [emoji4]
BBHUGME er magiiiisk, den er allerede på plass :P

Kan hende jeg også må skaffe meg en sånn.. Det går forsåvidt greit med en pute mellom knærne også ;-D Men høres ganske digg ut med den der!

Jeg har Doomoo, brukt i begge svangerskap. Veldig fornøyd!

Har en Bbhugme som ligger på postkontoret og venter på Athen skal komme hjem fra ferie [emoji1373]

Sniker fra Januar:

Jeg elsker min BBhugme pute, sambo knabber den så snart jeg ikke bruker den. anbefaler den <3

Fikk BBhugme i posten for en uke siden og ELSKER den, blir nokk flittig brukt i både graviditeten og når lille kommer[emoji7] Vi bestilte på "tilbud" på jollyrom, fikk sånn rabattkode på Instagram så ble den litt rimligere [emoji1303][emoji41]

Kanskje jeg skal bestille meg en sånn etterhvert da [emoji85] forrige graviditet hadde jeg ekstra puter og dyne [emoji23]

Tror jeg må bestille en bbhugme [emoji14] Er den ganske fast? Vanlige puter bare siger sammen. Skulle hatt noe for å holde bekkenet stabilt.

Back
Topp