Graviditetspute

Nevarine

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er det noen av dere som har positive erfaringer med graviditetspute i sengen?
Evt, hvilken kan dere anbefale? :)
Jeg er i Ebay-jungelen nå, og ser masse "nyttig" sånn sett, men jeg har aldri prøvd en slik pute før, og vet ikke helt om den faktisk vil være behagelig å sove med...
 
Jeg har en ekstra dyne som jeg har rullet til en pølse. Helt herlig for et kranglete bekken og ømme legger :D
 
Jeg har en sånn diiiiiiiiger U- pute som gubben kjøpte til meg på eBay. Kunne ikke LEVD uten med bekkenet jeg har nå!
 
Ammepute fungerer sikkert greit hvis man vil ha støtte til mage og rygg :) For min del så føler jeg at jeg trenger støtte til rygg, mage, bekken og beina (ned til under knærne), og da er det kanskje best med en pute som er større enn en ammepute.. Har sett på disse store U-putene og en del andre herlige saker, men de koster jo litt da.. Men samtidig er det en stund igjen av svangerskapet, og bekkenet trøbler...
 
Ammepute fungerer sikkert greit hvis man vil ha støtte til mage og rygg :) For min del så føler jeg at jeg trenger støtte til rygg, mage, bekken og beina (ned til under knærne), og da er det kanskje best med en pute som er større enn en ammepute.. Har sett på disse store U-putene og en del andre herlige saker, men de koster jo litt da.. Men samtidig er det en stund igjen av svangerskapet, og bekkenet trøbler...
Du får flere str på Ammepute også! Jeg har kjøpt en som er ganske stor og den kunne du nok fint har brukt! Jeg tenkte amme pute og litt sånn daybed eller hva det heter i ett jeg! ;)
 
Jeg bestilte meg doomoo puta i large i går, gleder meg til den kommer da jeg har hørt mye skryt om den :D
 
Jeg fant fram ammeputen min i går, er nå glad for at den er sååå stor :D
Jeg fikk den, så fikk litt sjokk over hvor stor den var da, og så har jeg bare stuet den vekk og på en måte glemt den siden jeg fikk den då tidlig i svangerskapet ;)
Liker også at det er små kuler inni, sånn at jeg kan forme den :)
 
Brukte ammepute forrige svangerskap, nå har jeg bare en ekstra dyne som eg har rullet sammen:) føler at den gjør samme nytte:)
 
Jeg var og hentet en fantastisk gravidpute i går, og den gjorde virkelig underverker..! Den ligger under ryggen og gir støtte bak, strekker seg frem og gir støtte til magen, og så mellom beina. HIMMEL på jord :-D Fikk endelig sove godt :)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
 
Jeg synes det er bra med at ammeputen går bak ryggen og beskytter halebenet, mellom bena og opp, men av og til føler jeg magen er i veien ;)
 
Back
Topp