G Glucusa Forelsket i forumet 23 Jan 2009 #1 Har ei jeg skal kjøpe en graviditets pakke til ( støttestrømper for hovne bein, link for halsbrann osv) Hva syntes dere denne pakken bør innholde.. hun er ca 15 uker tenker jeg ;)
Har ei jeg skal kjøpe en graviditets pakke til ( støttestrømper for hovne bein, link for halsbrann osv) Hva syntes dere denne pakken bør innholde.. hun er ca 15 uker tenker jeg ;)
Y Yvonne35 Betatt av forumet 23 Jan 2009 #2 Mamma mio hud og kroppserie. Masse deilige produkter til vordene mødre.
G Glucusa Forelsket i forumet 23 Jan 2009 #4 Vil anta hun har kjørebelte ;) Bh tør jeg ikke kjøpe, er fortsatt så tidelig.. Sitter her å prøver å huske hva jeg hadde bruk når jeg gikk gravid,men er visst ganske tomt mellom ørene idag[8D] Tusen takk for alle de gode ideene dere kommer med ;)
Vil anta hun har kjørebelte ;) Bh tør jeg ikke kjøpe, er fortsatt så tidelig.. Sitter her å prøver å huske hva jeg hadde bruk når jeg gikk gravid,men er visst ganske tomt mellom ørene idag[8D] Tusen takk for alle de gode ideene dere kommer med ;)
G Glucusa Forelsket i forumet 23 Jan 2009 #5 Dytter litt jeg, visst noen andre har noen gode ideer ;)
I iNiMa Forumet er livet 23 Jan 2009 #6 ORIGINAL: FruNette Frukt..sjokolade.. he he Antirevne olje fra helsekost [:D] Ei storm truse.. ha ha. Noe babytøy..
ORIGINAL: FruNette Frukt..sjokolade.. he he Antirevne olje fra helsekost [:D] Ei storm truse.. ha ha. Noe babytøy..