Graviditetskvalme

Har du prøvd å spise litt og litt hver andre time? Det var det eneste som tok toppen av kvalmen min forrige gang. Prøvd seaband? De hjelper på noen. Hva med ingefærtabletter?

Jeg klarer ikke spise så ofte, men jeg spiser 3-4 små måltider (prøver ihvertfall). Noen ganger hjelper det å spise, andre ganger blir jeg bare verre. Jeg hadde det akkurat likt sist, kvalm døgnet rundt i de fire første måndene. Prøvd alt, ingenting virker. Men takk for velmente råd :)

Jeg klarer ikke spise så ofte, men jeg spiser 3-4 små måltider (prøver ihvertfall). Noen ganger hjelper det å spise, andre ganger blir jeg bare verre. Jeg hadde det akkurat likt sist, kvalm døgnet rundt i de fire første måndene. Prøvd alt, ingenting virker. Men takk for velmente råd :)
veldig synd, jeg var akkurat som deg forrige gang! Døgnkvalme til 4. mnd. Føler med deg...

Kom for fult i går, vært helt grusomt i dag. Kvalm på sekundet og må spy sekundet etterpå

Konstant småkvalm, men ikke til det punktet at jeg må spy. Må passe på å småspise jevnt, for å holde kvalmen i sjakk. Går mye i tørre knekkebrød :-)

Det hjelper for meg å gjøre noe, trene, vaske, rydde, være i aktivitet rett å slett, men så fort jeg setter med ned så er det der da.. å kjedlig å være i aktivitet hele dagen når bekkenet da er ødelagt når jeg legger meg:/

Her har kvalmen begynt og gi seg! Veldig deilig!! Har vært sykemeldt i 2 uker, men har begynt og jobbe igjen!! Håper det gir seg for dere andre snart også!

Jeg har velt vært kvalm siden unnfangelsen omtrent.
Til mitt forsvar, har jeg tenkt at det var omgangssyken, siden jeg hadde den for et par uker siden, og jeg tenkte at det var av den typen som satt i litt.
Og jeg har funnet ut at jeg blir mindre kvalm om jeg spiser kveldsmat. Så da blir det knekkebrødknasking over en lav sko på kvelden ;)

Her har det kommet et snev av kvalme, siden i går. Har nattevakter for tiden og det er tydeligvis ikke noe særlig for kvalmen. Spent på siste nattevakta i natt. Går bra så lenge jeg holder på med noe, men det bør ikke gå for lenge mellom måltid, da kommer det sigende.

Neimen, to i magen! Så spennende :D Grattis.
Mindre morsomt med kvalmen :(( Håper den gir seg snart.[/quotLHL

ble igår innlagt med alvorlg svangerskapskvalme.. Ikke fått i meg mat eller drikke siden mandag, alt kom opp hele tiden. Og selv om man ikke har noe i magen- jaggu skal man brekke seg da også. Samboeren kjørte meg til legen med urinprøve, som igjen la meg inn på sykehuset. 16+ med ketoner i urinen, 6 kg minus fra mandag til tirsdag. Sykehuset var en drøm: vitaminer, væske og kvalmestillende intravenøst og jeg er et nytt menneske;) må regne meg å bli her over helgen, men det er helt ok;)

Neimen, to i magen! Så spennende :D Grattis.
Mindre morsomt med kvalmen :(( Håper den gir seg snart.

Sånn skulle det være;)

ble igår innlagt med alvorlg svangerskapskvalme.. Ikke fått i meg mat eller drikke siden mandag, alt kom opp hele tiden. Og selv om man ikke har noe i magen- jaggu skal man brekke seg da også. Samboeren kjørte meg til legen med urinprøve, som igjen la meg inn på sykehuset. 16+ med ketoner i urinen, 6 kg minus fra mandag til tirsdag. Sykehuset var en drøm: vitaminer, væske og kvalmestillende intravenøst og jeg er et nytt menneske;)må regne meg å bli her over helgen, men det er helt ok;)

Sånn skulle det være;)

ble igår innlagt med alvorlg svangerskapskvalme.. Ikke fått i meg mat eller drikke siden mandag, alt kom opp hele tiden. Og selv om man ikke har noe i magen- jaggu skal man brekke seg da også. Samboeren kjørte meg til legen med urinprøve, som igjen la meg inn på sykehuset. 16+ med ketoner i urinen, 6 kg minus fra mandag til tirsdag. Sykehuset var en drøm: vitaminer, væske og kvalmestillende intravenøst og jeg er et nytt menneske;)må regne meg å bli her over helgen, men det er helt ok;)

ser at jeg tok i litt her...hehe..;) skal være seks kg ned fra mandag til fredag, ikke tirsdag! Det hadde vært vel drøyt!!;)

Ja, jeg er kvalm :/ Må ofte bare legge meg ned, er det eneste som hjelper på meg.. Jeg kan bli bedre/verre av mat, det er veldig uforutsigbart.. Men teller ned, 3 uker til uke 12, satser på det roer seg da. Jeg spyr ikke da, bare kvalm, men det stopper meg veldig i hverdagen.

ser at jeg tok i litt her...hehe..;) skal være seks kg ned fra mandag til fredag, ikke tirsdag! Det hadde vært vel drøyt!!;)

Men likevel!! Stakkars deg, håper det gir seg snart!! Jeg ser jo det at jeg skal ikke klage :P

For meg går den over i helgene, men kjenner jeg er ufattelig uggen hver morgen når jeg skal på jobb.

Ble kvalm i forrige uke, og er i uke 6. Kom som kastet over meg, er uvel men spyr ikke. Kom meg ikke på jobb på fredag og lurer på om jeg er klar på mandag :vetikke: Veldig tungt å jobbe iallefall. Jobber i staten og har høye krav til måloppnåelse, og når det eneste jeg klarer er å sitte å glo rett i pc uten å gjøre en ting, blir det dårlig resultat...Vil ikke si noe til sjefene heller, så da er det nesten like greit å holde seg hjemme. Har 30 km hver vei til jobben og kjenner at den bilturen ikke akkurat gjør det lettere ..

Back
Topp