Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært kvalm siden uke jeg vet ikke når.. Hehe.. Begyntet med sånn småkvalm allerede kort tid etter (sannsynlig) unnfangelse.. er verre nå enn under forrige svangerskap. Har blitt verre de siste dageneBegynte med kvalme i uke 6. Fikk phenergan kort tid etter, ble superbraFungerer nå tilnærmet normalt, deilig! Prøve èn dag uten phenergan i helga, IKKE lurt
Fortsetter litt til, så prøver jeg å slutte igjen.
Jeg blir så utslått og fjern av Phenergan jegSover gjerne 4,5,6 timer på dagtid med dem..
Begynte med kvalme i uke 6. Fikk phenergan kort tid etter, ble superbraFungerer nå tilnærmet normalt, deilig! Prøve èn dag uten phenergan i helga, IKKE lurt
Fortsetter litt til, så prøver jeg å slutte igjen.
Hva er phenergan? Er det reseptbelagt medisin?
Jeg har slitt med kvalme nå i ca 1,5 ukers tid og lite som hjelper dessverre. Må vel bare bruke tiden til hjelp.
Neimen, to i magen! Så spennendeKvalm fra morgen til kveld - oppkast likeså.. Startet for to uker iden, jeg er nå 8+5. Håper det snart tar slutt, for er fryktelig slitsomt... Har to i magen og det betyr også dobbelt opp med hormoner;(