Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du mistet tidligere? Jordmor sa til meg at det er under 90% sjangse for å miste så lenge man er ung og helt frisk (statistikk 20-25 år, jeg er 24) så jeg har bestemt meg for at dette skal gå bra, og nyte hver dag jeg får som gravidJeg har kvittet meg med alle gravidklærne mine, og akkurat nå angrer jeg bittert på det. Skulle gjerne hatt de deilige buksene mine nå, trenger noe som ikke strammer over magen. Spørs om jeg må krype til korset og kjøpe en, men så synes jeg det er for tidlig også. Og ikke minst bortkastet om jeg mister (veldig optimistisk der altså).
Så de hadde så mye fint på hm, og lindex synes jeg var så basic og kjedelige mammaklærHar noen fra sist, og sondert nettet litt., men ikke kjøpt inn noe enda.
Hvor handler dere? Jeg kjøpte bare på HM sist, men ser jo ut som det er masse fint andre steder og.
Har du mistet tidligere? Jordmor sa til meg at det er under 90% sjangse for å miste så lenge man er ung og helt frisk (statistikk 20-25 år, jeg er 24) så jeg har bestemt meg for at dette skal gå bra, og nyte hver dag jeg får som gravidDog vel over 5 uke sa hun
Så de hadde veldig fine graviditetsbukser til 300 på hm, så tenkte jeg skulle invistere i en nå![]()
Æsj altsåJeg har mistet utallige ganger før og er heller ikke så ung lenger, så statistikken er ikke på min side for å si det sånn.
Får se om det blir en tur på hm på meg også..![]()
Har noen fra sist, og sondert nettet litt., men ikke kjøpt inn noe enda.
Hvor handler dere? Jeg kjøpte bare på HM sist, men ser jo ut som det er masse fint andre steder og.
Jeg har hatt mange fra hm, vært mest fornøyd med deJeg må skaffe meg gravidbukse snart.. for er blitt vanvittig oppblåst. Og er begynt å bli ubehagelig med vanlig bukse. Flere som har testet buksene fra HM? Har vurdert bukse der ifra. Må ha sort bukse til arbeid![]()
Jeg har hatt mange fra hm, vært mest fornøyd med de![]()