Graviditetsklær?

Navaje

Forelsket i forumet
Er det noen som har gått til innkjøp av litt graviditetsklær? Jeg er så oppblåst og passer ingen av buksene mine, så lurte på om jeg bare skulle gå til innkjøp da :nailbiting:

Har noen fra sist, og sondert nettet litt., men ikke kjøpt inn noe enda.
Hvor handler dere? Jeg kjøpte bare på HM sist, men ser jo ut som det er masse fint andre steder og.

Jeg har kvittet meg med alle gravidklærne mine, og akkurat nå angrer jeg bittert på det. Skulle gjerne hatt de deilige buksene mine nå, trenger noe som ikke strammer over magen. Spørs om jeg må krype til korset og kjøpe en, men så synes jeg det er for tidlig også. Og ikke minst bortkastet om jeg mister (veldig optimistisk der altså).

Jeg har kjøpt brukt av noen jeg kjenner, og det har hittil vært livreddern min! Klarer ikke bukser som strammer..

Har masse på loftet, men foreløpig får kosebuksa fra Cubus duge!

Jeg har kvittet meg med alle gravidklærne mine, og akkurat nå angrer jeg bittert på det. Skulle gjerne hatt de deilige buksene mine nå, trenger noe som ikke strammer over magen. Spørs om jeg må krype til korset og kjøpe en, men så synes jeg det er for tidlig også. Og ikke minst bortkastet om jeg mister (veldig optimistisk der altså).
Har du mistet tidligere? Jordmor sa til meg at det er under 90% sjangse for å miste så lenge man er ung og helt frisk (statistikk 20-25 år, jeg er 24) så jeg har bestemt meg for at dette skal gå bra, og nyte hver dag jeg får som gravid :D Dog vel over 5 uke sa hun :)
Så de hadde veldig fine graviditetsbukser til 300 på hm, så tenkte jeg skulle invistere i en nå :)

Har noen fra sist, og sondert nettet litt., men ikke kjøpt inn noe enda.
Hvor handler dere? Jeg kjøpte bare på HM sist, men ser jo ut som det er masse fint andre steder og.
Så de hadde så mye fint på hm, og lindex synes jeg var så basic og kjedelige mammaklær :)

Jeg har kjøpt noen nydelige gravide joggebukser på hm, helt supert når man er i dårlig form :wtf:

Har du mistet tidligere? Jordmor sa til meg at det er under 90% sjangse for å miste så lenge man er ung og helt frisk (statistikk 20-25 år, jeg er 24) så jeg har bestemt meg for at dette skal gå bra, og nyte hver dag jeg får som gravid :D Dog vel over 5 uke sa hun :)
Så de hadde veldig fine graviditetsbukser til 300 på hm, så tenkte jeg skulle invistere i en nå :)

Jeg har mistet utallige ganger før og er heller ikke så ung lenger, så statistikken er ikke på min side for å si det sånn.

Får se om det blir en tur på hm på meg også..;)

Jeg må skaffe meg gravidbukse snart.. for er blitt vanvittig oppblåst. Og er begynt å bli ubehagelig med vanlig bukse. Flere som har testet buksene fra HM? Har vurdert bukse der ifra. Må ha sort bukse til arbeid :D

Jeg må skaffe meg gravidbukse snart.. for er blitt vanvittig oppblåst. Og er begynt å bli ubehagelig med vanlig bukse. Flere som har testet buksene fra HM? Har vurdert bukse der ifra. Må ha sort bukse til arbeid :D
Jeg har hatt mange fra hm, vært mest fornøyd med de :)

Har masse etter at jeg hadde MA i fjor. Tok i bruk graviditetsklær i uke 8.

Oops! Jeg må visst kjøpe meg mammabukser likevel.. Plutselig får jeg ikke igjen noen av buksene mine. Her har det skjedd noe de siste dagene.o_O

Vedlegg

• 4F6F9A2E-1FC1-4B7C-B650-51A98C139ABA.jpeg
    4F6F9A2E-1FC1-4B7C-B650-51A98C139ABA.jpeg
    24 KB · Visninger: 35
Jeg har vært kjempe fornøyd med buksene fra H&M! :) Solgte alt etter sist gang... Kjøpte meg 3 bukser fra H&M på Finn nå, er så oppblåst at de vanlige ikke er behagelige.

Sniker litt.
Jeg måtte endre klær allerede i uke 6 fordi det strammet og jeg ble dårlig av det, så jeg kjøpte meg jobbebukser på Cubus som var løse i strikken. Neste gang blir det bare rett på med gravidbukser, fordi det var sykt stress å ikke få på meg klær og bare ha to svarte bukser og en knall rosa bukse å velge mellom. Har vært og nappet alle gravidklærne fra en kusine som fødte samtidig som jeg mistet.

Jeg har kjøpt et par fra Zalando, men de er faktisk fremdeles litt for store, enda så oppblåst jeg synes jeg er :p Synes Zalando har mye fint, spesielt med farger, mens H&M føler jeg er mer "basic" og noen av de faktisk litt kjedelige. Fine i seg selv, kanskje, men nesten alt er jo grått eller sort. Jeg går nok i sort på jobb og jeg vil føle meg fin som gravid.

Ga bort alle mammaklærne mine etter forrige graviditet, så må vel ut å handle etterhvert. Foreløpig passer buksene bra, heldigvis :)

Back
Topp