Graviditets test.

June_1

Betatt av forumet
Hei, jeg begynner å lure kraftig på min kropp nå, jeg har veldig mange av de klassiske symptomene som dårlig smak i munnen, stikkende og ømme pupper, og en del stikking i nedre mage region, er også en god del oppblåst om dagene, og areolaen blitt markant mørkere. Men det store mysteriumet er hvorfor jeg aldri har hatt en posetiv grav. test[&:] Begynner å lure fælt nå hva som pågår i kroppen min. jeg har en god følelse om at jeg er gravid, hadde en slags rar mensen for ca en uke siden nå. Er det jeg som er helt på jordet nå, eller hender det at det tar lang tid før den testen blir positiv?

Så hadde jeg tatt meg en tur til legen for å måle HCG i blodet altså

er nien det tar lengre tid å teste posetiv på en hjemme test

Skal til legen i begynnelsen av neste mnd. Legen min har permisjon. men min mann skjønner heller ingenting, han har jo sett at jeg har alle de klassiske symptomene..
Så jeg får vel vente noen dager og teste om morgenen igjen tenker jeg.

ORIGINAL: PippiLottis

ja ta en digital så er det liksom ikke noe tvil

men kroppen kan jo spille oss et puss av og til

dissa digitale skal vel ver best og sikkrast[:)]

Er jo egentlig ikke noe vits å kaste vekk masse penger på `en digital test, når jeg mest sansynlig ikke utskiller så mye HCG enda. om ikke en sånn clear blue vanlig ikke detekter noe så har jeg mine store tvil at en digital kan finne noe heller. de er vel like følsomme begge to. bare to forskjellige måter å vise det på.

Lenge å gå og vente da... jeg hadde nok kjøpt testen jeg, sløs eller ikke[8D] Tenk hvis du får pos svar og slipper å lure, da er det verdt det!

Hvor langt er du vei da ca?

Jeg skulle hatt mensen for ca. 3 uker siden, men ingenting har kommet. Har også hatt en del stikkinger i puppene, brekninger rundt ikm, hodepine og svimmelhet. Og trøtt.

Men; testene er negative!

Kan nok være at kroppen spiller en et lite puss. Selv har jeg gått på piller, så ble litt overrasket da mensen ikke kom overhodet.

Det skal også sies at jeg har et barn fra før, og da testet jeg ikke positivt før rundt uke 7. Men jeg ser at du er rundt uke 7 nå?

Selv har jeg prøvd å stresse ned ale tankene, og synes nesten noen av symptomene har blitt litt redusert. Så kan jo være at man tror det så mye at man får alle disse symptomene? [8|] Jeg vet ikke, vil gjerne ha et svar selv jeg. Kjedelig å ikke vite hva som skjer med kroppen. Spesielt når de fleste tester positivt på ikm.

Ta deg en test til, om du er usikker!
Lykke til! [:)]

det er ikke bestandig de digitale er riktige,man trenger endel hcg før de slår ut.
jeg har tatt 5 vanlige clearblue tester som slo ut med engang,og jeg tok 2 digitale som ble "ikke gravid",så jeg vil ikke stole på de digitale altså[&:]

Søsteren min testet negativt helt frem til uke 11. Til slutt dro hun på et legesenter hvor de hadde labratorium og der fikk hun komme inn og testet da positivt [:D]

Kanskje du skal prøve det?! [;)]

Back
Topp