Graviditets test

Aprilnurk2017

Betatt av forumet
Hadde en ekstra CB liggende.. så tok den i dag.. jeg er nå 8+5.. den viste 3+ betyr det at det er liv inni der.. har nesten ikke symtomer.. så sliter med å tro på det her..

Ukeindikatoren går ikke lenger enn 3+ tror jeg? Sjekk pakkingsvedlegget. Uansett, tror det er varierer hvor pålitelige sånne tester er. Og at du ikke har symptomer betyr ingenting - det er like vanlig å ha mange symptomer som få. Bare nyt det du. :-)

Vet den stopper på 3+.. egentlig litt dumt den ikke går lenger.. men tenker at da er det stigning og ikke synkende verdier.. å det er vel bra ;)

Jeg tror det smarteste er å ikke ta mer enn én test! Er den positiv så slitt å teste!

Det er veldig bra at de ikke går lenger enn til 3+, så unøyaktige som de er! Skaper mer stress og redsel enn betryggelse. Det er nemlig ikke mulig å måle hcg nøyaktig i urin - ikke så nøyaktig som man trenger for å vise hvor langt man er på vei. I mitt tilfelle viste den f eks kun 2-3 når jeg hadde over 4000 i hcg. Skal gi 3+ når man har over 2000. Og dette er veldig vanlig, et kjapt Googlesøk viser hvor utrolig mange det samme har skjedd med.

Jeg har forøvrig også veldig lite symptomer! Og det er helt normalt :) Prøv å nyt det!

Back
Topp