graviditets test...igjen

Poten

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hei på dere :)

I går tok jeg 2 tester, de var negativ. Men etter 2-3timer var de positiv. Ser på de som negativ da. Hvorfor kan testen "skli ut", at den blir positiv? Er ikke hcg-hcg? Hvordan kan den bli positiv om det ikke er hcg i urinen?

Så i dag morges tok jeg en ny test, da kunne jeg myse en strek. Den ble sterkere når jeg våknet igjen 3 timer etter.

Jeg tok bilde inn på dataen, men det ble for dårlig.

Blir sprø ;-)

man skal ikke se på testene etter at tida har gått ut fordi dem da kan gi falskt positivt resultat.

ville nok tatt en til senere i uka jeg da, for jeg vil tro du er gravid :-) her har de ihvertfall aldri blitt positiv samme hvor lenge de har ligget når jeg ikke har vært gravid!

lykke til ihvertfall og gratulerer så mye hvis det er noe der! ;-)

om jeg er gravid....vil en blodprøve vise det? uansett hvor lavt hcg nivået er?

Jeg har aldri fått opp streker på testene etter tiden når de har vært negative, men likevel ville jeg ikke tolket det som positivt, siden det står at man ikke skal gjøre det

Vent et par dager og test igjen!

men den var svaaak positiv i morges...sendte bildet til en veninne, hun trengte ikke å myse...men det måtte jeg, hehe....Hvorfor kan den ikke bare være STERK!!!!! :P

Er en strek en strek? uansett hvor sterk/svak den er?

Jeg fikk endel falsk positive med cb. Gav tilslutt opp og gikk for billigetester i stedet. Der fikk jeg ingen falske utslag.................... Men jeg lurer på det samme som deg. Hvorfor kommer falske streker opp. Noen som har et svar på det?

iselinn88 skrev:

Er en strek en strek? uansett hvor sterk/svak den er?

Ja det er det. med min første graviditet, var den drit svak enda jeg var fem uker på vei, nå i denne graviditeten tok jeg i uke 4, å den var kjempe sterk : )

Det er jo ikke en falsk strek når den kommer etter tiden, da skal man ikke se på testen uansett. 
Hvorfor slike streker kommer vet jeg ikke, men om testen ligger bløt lenge nok så kan det sikkert komme farge på kontrollstreken tenker jeg.

jeg mente ikke den streken som kom etter tiden...men den svaaake som kom først

send bildet til meg da!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 når jeg fikk positiv test med troy var jeg 4 uker på vei, og den var så svak at jeg måtte snu og vende på den for å se den, og jeg klartte ikke bli heeelt sikker... dagen etter kom den fortere og var sterkere :)

jeg skimter den, men det jeg vet etter å ha vært en stund på Før Svangerskapet er at mange får falsk positiv at denne testen, altså clearblue+.... ville kjøpt en med to rosa streker ved siden av hverandre :) så ser du det bedre hvis du e gravid også ;)

alle m ine billigstrimeler var blanke etter 5 min men utover dagen kom det strek. Jeg var gravid. de gangene jeg ikke har vært gravid har de vært blanke hele tiden.

Hvis du bare venter ni måneder, så vil du kunne se at du er gravid av størrelsen på magen din. 100% sikkert resultat!

Jeg fikk falsk positiv på en billigtest. Den var negativ, og da jeg var ferdig i dusjen en halvtime senere var den svakt positiv. Var ikke gravid da.
Men en svak strek innenfor tidsfristen er lovende, mye mindre sjans for at den er falsk!! 

Back
Topp