Graviditets tegn.....

Enhjørningen

Glad i forumet
Jeg er bekymret...
Brystene mine er ikke ømme lengre....kvalmen har gitt seg.... Magen min er ikke forstoppet lengre....
Skal på tidlig ul på tirsdag......er redd for at det er noe galt....
har sett liv for  litt mere enn 2 uker siden.......men jeg er redd......

hadde en MA i 2008......gikk med det dødt innimeg i over 6 uker......
Noen andre som har mistet sine graviditets tegn.....????

Jepp, kvalmen kommer skjeldnere, bare brystvortene som gjør vondt. Så bortsett fra at jeg kjenner det litt i bekkenet og er trøtt så har vel ikke jeg så mange tegn igjen heller, å jeg så liv på tirsdag [:)]

ORIGINAL: SunShin

Jepp, kvalmen kommer skjeldnere, bare brystvortene som gjør vondt. Så bortsett fra at jeg kjenner det litt i bekkenet og er trøtt så har vel ikke jeg så mange tegn igjen heller, å jeg så liv på tirsdag [:)]

Signerer! Merker ikke så mye lengre[:)] Men det er bare deilig! Vi er inne i den gode perioden nå![:D]

Jeg får vell bare roe meg ned.... alt er i orden til det motsatte er bevist....

Takk for tilbakemeldinger!!

Dere er toppers alle sammen!!!

Har ikke hatt noen særlige med symptomer i det hele tatt. men jeg kjenner på kroppen at jeg er gravid.
magen vokser og bekkenet begynner og bli kramglete. tungpustet og humørsvigninger [8D]

ORIGINAL: Mollå

ORIGINAL: SunShin

Signerer! Merker ikke så mye lengre[:)] Men det er bare deilig! Vi er inne i den gode perioden nå![:D]

Signerer her æ oxo.

Sleit veldig med kvalmen før jeg dro på ferie...Den er nå borte...

De fleste svangerskapstegn forsvinner rundt uke 12-14...

Men kan skjønne situasjonen din...Ikke noe særlig det du har gått igjennom før...Klart frykten sitter inne ennå...

Back
Topp