Graviditets symptomer.

Linda4

Andre møte med forumet
Hvor tidlig fikk dere symptomer på at dere var gravide. Eventuelt Åssen symptomer.

Fikk dere økt/mindre utflod
Mensen murringer
Spotting
Ømme bryst
Kvalme, osv
Hva var deres erfaring.

Jeg våknet tidlig i uke 5. Ingen andre symptomer før uke 10 ca, da noe mer sensitive bryster (ikke ømme, bare litt mer sensitiv).

Ellers hadde jeg blødninger, men det var et hematom i livmor. Generelt har jeg hatt så få symptomer at jeg har vært bekymra!

Tror jeg hadde mer utflod enn jeg pleide å ha etter den fruktbare perioden var ferdig. BBT var annerledes enn den pleide. Kjente at noe skjedde i livmor. Ellers hadde jeg symptomer jeg pleide å ha i DPO-land, sulten, kvalm, trøtt, kviser.. men jeg reagerte litt på at det var flere av disse samtidig.
Men det som virkelig var annerledes var at jeg spydde 9 DPO! Turte ikke teste før 12 DPO da, den var kjempepositiv :woot:

8dpo 3-4 stikk i livmorsområdet

En plass mellom 8-13 dpo hadde jeg tykk rar utflod, som en litt stor klump, én gang (sorry tmi)

12dpo sulten, drømming

13dpo fortsatt ømme bryster (pms?) sulten.

14dpo/4+0 vondt i hodet, tørre øyne, ømme bryster (pms?) bekkenløsning!

Utdrag fra notatboka mi :) Tror jeg fortsatte å drømme, selv om jeg ikke har skrevet det ned.

Har noen av dere følt et sånt trykk nederst i magen. Nesten der hvor livmora er. Nesten sånn at noe strammer der? Det er en rar følelse. Har enda ikke tatt graviditetstest. Det er noen dager til jeg kan ta. Men det er en merkelig følelse. Her om dagen hadde jeg litt sånn mensen murringen. Det var ikke vondt men jeg kjente det da. Foreløpig ser jeg ikke noe blod da☺️

Har noen av dere følt et sånt trykk nederst i magen. Nesten der hvor livmora er. Nesten sånn at noe strammer der? Det er en rar følelse. Har enda ikke tatt graviditetstest. Det er noen dager til jeg kan ta. Men det er en merkelig følelse. Her om dagen hadde jeg litt sånn mensen murringen. Det var ikke vondt men jeg kjente det da. Foreløpig ser jeg ikke noe blod da☺️
Husker jeg kjente ting i livmor, vanskelig å beskrive, men det var noe jeg aldri hadde kjent før. Så det kan godt være noe!

Back
Topp