Graviditets app

Sommerknøtt26

Glad i forumet
Hei dere ☺️ Hvilken app liker dere å bruke, evt hvilken syns dere gir mest og best informasjon osv når det kommer til graviditeten?

Vet folk er veldig forskjellig når det kommer til dette men selv liker jeg Preglife og babyverden sin ☺️

Harry ikke brukt baby app på år og dag.
Vet ikke hvilken jeg skal bruke denne gangen om jeg velger en.

Jeg har også preglife, og brukte Flo for å følge syklusene og ser den har en graviditetsdel også men den er veldig amerikansk syns jeg

Bruker flo, babyverden og helseoversikt app :) har preglife og preggers. Men disse har jeg ikke brukt så mye.

Jeg bruker Preglife og Helseoversikt :happy: Har også Graviditet+, men den har jeg egentlig kun brukt for å følge med på hvilken frukt spira er på str med :hilarious:

Brukte Preglife sist og bruker den nå også. Fortsatte egentlig å bruke den etter graviditeten til å føre opp kontrollene fra helsestasjonen. Tenkte å sjekke ut Helseoversikt denne gangen. Den skal visst være bra.

Jeg liker best Preglife og Helseovesikt. Har også Graviditet+ og Flo, men særlig Flo liker jeg ikke så godt.

Jeg liker helseoversikt sin veldig godt, der er det en veldig fin rieteller også som lagrer riene! Så jeg kan se tilbake på riene jeg hadde for sønnen jeg fødte i april, det er litt kult :cat:

Preggers er blitt betalingsapp og ikke like bra syns jeg..

Babyverden har masse nyttig info og daglig små infotekster de er fine :)

Bruker baby+ på sønnen nå til å legge inn søvn, mat etc :hungry:

Sniker
Anbefaler daddy up til fedrene

Bruker preglife og helseoversikt.

Back
Topp