Graviditeten er ingen glede når man ikke har jobb...

Nathalie_91

Glad i forumet
Tittelen sier vel seg selv.. Her i kr.sand er det umulig å få seg jobb! Her må man kjenne noen eller ha master grad og mange års erfaring.. Jeg har ingen av delene blir en del av det man kan kalle bunnslammet... Jeg ønsker meg så fælt en jobb! Har søkt på alt, og har søkt på jobber jeg absolutt ikke kunne tenkt meg ellers.. Men må man så man man! Det blir vel engangsstønad på meg, men det er jo ikke så mye:(

Jeg blir så misunnelig på dere som skriver om jobben deres her.. Dere er privilegerte og heldige!

Føler meg veldig heldig ja! For det var jeg! Selv om jeg skulle ønske helgene var lengre så jeg kunne ha strikker alt jeg ville...

Nei ikke greit å få jobb. Særlig en givende jobb dersom man ikke har utdannelse. Ikke så mange som hadde orka å studere dersom man hadde fått drømmejobben uten. Og vanskeligere med mer ansvar :/

Jeg er helt enig med deg, Nathalie. Det er vanskelig. Jeg har også søkt på mange stillinger jeg absolutt ikke har lyst på, og det er dårlig med svar.
Jeg håper virkelig at du får tak i en jobb! :-/

Prøvd via vikarbyrå?

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Selv vært arbeidssøker over lengre perioder. Og føler meg kjempe heldig som nå har fått fast jobb. Og man skulle tru at når man bor i nærheten av Gardermoen så skulle det være enkelt å få seg jobb. Men jeg har søkt mange tusen jobber og ikke fått noe svar. Men hadde så flaks at NAV hjalp meg og har nå fått fast jobb fordi jeg klarte å få en fot innen for ;) Og jeg startet som sommervikar. Alt var bedre enn å gå hjemme tenkte jeg, Så det er mulig. Men det er vanskelig :S Håper virkelig du får en jobb ;)

Så kjedelig :( Jeg slet virkelig med å få jobb forrige svangerskap og var uten den siste halvdelen. Var i fin form og ønsket å jobbe. Økonomisk var det vanskelig også. Har du kontakten vikarbyråer eller vært innom barnehager og sagt du vil være ringevikar? Evt om det finnes eget vikarbyrå i kommunen for barnehager? Det er mye i sykdom i barnehager på denne årstiden og har du en fot innenfor kan det fort bli mye mer jobb fremover om du er fleksible og litt frempå :)

Ville tatt kontakt med nav. Kanskje de har mulighet til å hjelpe med søke tips. Jeg har også mulighet til å hjelpe med tips ifh søknader og søknadsskriving. Har fått mye positiv tilbakemeldinger på mine. Lykke til med jobbsøkingen!

Viss du har rett på dagpenger, så gir det rett til foreldrepenger :) Så eg vil anbefale at du melder deg arbeidsledig gjennom nav og søker om dagpenga viss dette er nåkke du har rett på :)

skriv generelle søknader til arb plasser du kunne tenk deg å jobbe.møt opp personlig å overlever til de som har med ansettelser å gjøre.da blir du ikke så lett en av maaaaange

Jeg har vurdert studie ja! Men nå er det oktober og ikke lett å komme inn på studie uten å måtte betale 50000+++ for å gå på skole.. Jeg skal prøve meg på dagpenger, håper jeg kan få litt der. Dagmamma er sikkert fint det, men er mye som må ordnes før jeg får lov til å være det! Men kan absolutt være en mulighet :) dere er gode alle sammen :)

Back
Topp