Graviditet utenfor livmor? Erfaringer?

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Fikk hastetime hos legen idag, etter konstant magevondt etter ikm. Har veldig vondt om natten, type det føles som en kniv som skjærer og sager.. Har noen opplevd dette? På venstre side og midt på lenger opp :( legen vil sende meg på ul imorgen, så er veldig nervøs for at det er utenfor livmoren :( hadde sa i mars tidligere i år (uke 4), og er 5+4 nå.. Håper at spiren sitter riktig, men har bange anelser :(

Masse lykke til i morgen ♡

Hadde dette på høyre side. Fikk konstatert kraftig UVI.....

Legen var bekymret for det idag, men jeg sa jeg ikke hadde grusomme smerter.. Jeg har smerter, men ikke helt grusomme.. Så tar denne uken til hjelp..:) håper det ordner seg for oss:)

Av de historiene jeg har hørt om svangerskap utenfor livmor har smertene kommet etter uke 6 og oppover! Da veldig akutt! Håper dette ikke er tilfelle hos deg :)

Tok du u-stix test hos legen? Gjorde det idag, og den var negativ (men usikker på om "alt" sjekkes iht uvi)

Ja, tok u-stix. Kjempe stygg urin. Hadde sånne smerter natten før at jeg lå på alle fire i sengen og gråt... Håper alt ordner seg for deg :)

Jeg har hatt endel smerter i det siste og på natten, tror det er livmoren som strekker seg? Er 5+3 :)

Nesten rart du ikke fikk time til ul i dag hvis de mistenker graviditet utenfor livmora. Ei venninne av meg hadde det i fjor og hun ble hasteinnlagt på sykehuset for operasjon. Hun måtte fjerne den ene eggstokken. Hun ble gravid et par måneder etter operasjonen og har nå verdens herligste lille gutt!
Lykke til på ul i morgen!

Back
Topp