Graviditet testen

Klaramari

Glad i forumet
Dagen mange drømmer om, dagen testen endelig er positiv og drømmen har gått i oppfyllelse!
Magiske + tegnet
Men hva gjør man etterpå med testen, har hatt min i en boks i 4 uker! Mannen min mener det er litt ekkelt og at den bør kastes, men KASTE TESTEN?!
Hva har dere gjort med testene deres?
Er jeg den eneste freaky som planlegger å beholde den, tross som mannen min påpeker tisset på den :p

Hehe er jo litt kjekt å beholde den også gjerne:) jeg kastet min, tenkte ikke så langt egentlig:) mannen min også mente det samme som din, så i bosset for den:)

Jeg kastet min jeg å, men var litt i tvil rett før :) det er jo litt "gross" om du skjønner hva jeg mener... Men du kan jo ta bilde på den? Vi har flere bilder på pc og ett framkalla vi å satte i album :)

Kastet de jeg også, men det er ikke så lenge siden :-)

Tar vare på de :p

Kastet de, tok bare en strimmeltest og den digitale sluttet å fungere etter en liten stund uansett :p har bilder av begge testene da :D

Hehe er jo litt kjekt å beholde den også gjerne:) jeg kastet min, tenkte ikke så langt egentlig:) mannen min også mente det samme som din, så i bosset for den:)
Er litt ekkelt men ja,
Jeg kastet min jeg å, men var litt i tvil rett før :) det er jo litt "gross" om du skjønner hva jeg mener... Men du kan jo ta bilde på den? Vi har flere bilder på pc og ett framkalla vi å satte i album :)
ja litt ekkelt, hehehe! Tatt bilde, får se hvor den havner tilslutt :p

Mine to første tester var strips. De ble kastet. Så hadde jeg en "skikkelig" en (som kjæresten kaller de med plast rundt) som jeg tok som test 3 dagen etterpå. Den ligger i en skuff. Kjæresten som villa ha den. Vet han så en del på den de første ukene. Tror det var en slag bekreftelse på det han ikke kan se og føle. Gjør ikke meg noe at den ligger der

Mine to første tester var strips. De ble kastet. Så hadde jeg en "skikkelig" en (som kjæresten kaller de med plast rundt) som jeg tok som test 3 dagen etterpå. Den ligger i en skuff. Kjæresten som villa ha den. Vet han så en del på den de første ukene. Tror det var en slag bekreftelse på det han ikke kan se og føle. Gjør ikke meg noe at den ligger der
Så koselig at han ønsket å ha den:)

Hahaha, det er litt søtt da :)

Tok kun en og den ble kastet etter noen få dager :p
Har bilde av den da :)

Jeg har bilde :)
Men har kastet alle testene.
Testet i 13 dager :p Inkluderte 2 strimler per dag og 3 digitale med ukesindikator :p

Jeg kastet de..lukter det ikke av de etter hvert da? angrer på at jeg ikke har bildet nå

Kastet alle 17 her om dagen :)

Back
Topp