Graviditet og sydentur:)

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
Jeg og mannen har lenge snakka om å ta en sydentur denne vinteren, vi tenker da Tenerife. Er det noen her som har erfaring med det å være gravid i syden og lange flyturer?
Vi planlegger å reise i februar/mars hvis vi får ferie da:)
Vi tenker litt sånn at hvis vi skal få tatt oss en tur så må det bli denne vinteren, neste år har vi jo sannsynligvis en liten baby i hus og jeg tror ikke jeg orker å dra på så lang tur med to barn;)

Med første var vi i Egypt når jeg var 4/5 mnd på vei. Det gikk veldig fint. Støttestrømper på flyet og roomservice på hotellet;) jeg måtte tisse hele tiden så var veldig greit å ha sjø/basseng/restaurant i nærheten:)

Har ikke vært gravid i Syden tidligere, men tror det blir en tur i vinterferien :)

I forrige svangerskap var jeg i London da jeg var 6 uker, var utrolig trøtt og kvalm men hadde en fin tur fordet :)

Vi reiser nok til Gran Canaria i påsken tenker jeg:-) pappa ringte her om dagen og hørte om det var greit at de bestilte tur:P jeg sa ja jeg:D tenker ikke at det skal være noe problem, så lenge jeg passer på hva jeg spiser:-)

Vi skal på ungefri, romantisk tur til Gdansk i februar og det kan umulig være noe problem :-) hadde ikke reist på sommeren, men der er vi forskjellige!

Liker...

Med første var vi i Egypt når jeg var 4/5 mnd på vei. Det gikk veldig fint. Støttestrømper på flyet og roomservice på hotellet;) jeg måtte tisse hele tiden så var veldig greit å ha sjø/basseng/restaurant i nærheten:)

Sjø og basseng??? Tisset du i bassenget da eller? :O

Vi reiser til tenerife 1 Mars, regner med det går bra :) skal og til Amsterdam I Mars og London i Mai. Satser på det går fint med alle turene:) er 6 mnd på vei når vi skal til London men flyturen er jo ikke såå lang:)

Så godt å høre at det er mange reisende gravide:) da gleder jeg meg veldig til vi får bestilt turen!!

Jeg var i Hellas når jeg var 6 måneder på vei :) ingen problem :)

har lyst å dra i år også, men da vil jeg jo være 7 måneder og det vet jeg ikke om jeg tør :P

Skal til Rhodos når jeg er ca 6 mnd på vei, bestilte tur før jeg fant ut jeg var gravid! Litt spent på det med en aktiv pode på 2,5...

Sniker fra juli:)
Jeg var på Kreta når jeg var 4 mnd på vei... Litt sinnsyk i gjerningsøyeblikket da jeg reiste alene med jenta mi på 1 år.. Men gikk veldig greit, vi koste oss masse:) ingen innvendinger fra legen;)

Back
Topp