Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa jeg gleder meg kjempemye til å ha en liten kun på magen i sommerkjolerJeg har en del jobbklær fra sist, men vi kan jo få en fin sommer med deilige sommerkjolerHar dessverre ingen tips, men gleder meg litt
![]()

Ikke sant..??Ja jeg ønsker tips [emoji7] har ikke tenkt på alt det gøye man kan kle seg i
Og det vil jeg IKKE nå.. Hahah ... så tar imot tips selv!Jeg fant som sagt MYE på pintrest,bare googlet pregnancy fashion eller noe sånt, utroooolig mye fin inspirasjonÅåh! Vettu, jeg leter nettet rundt, Hahah... Fordi denne gangen vil jeg se litt ordentlig ut gravid. Sist gikk jeg selv i joggisOg det vil jeg IKKE nå.. Hahah ... så tar imot tips selv!
Jeg fant som sagt MYE på pintrest,bare googlet pregnancy fashion eller noe sånt, utroooolig mye fin inspirasjon![]()
Jeg fant som sagt MYE på pintrest,bare googlet pregnancy fashion eller noe sånt, utroooolig mye fin inspirasjon![]()

Jeg er så glad internet finsHva skulle man gjort uten pinterest
Jeg har forresten funne masse inspirasjon på YouTube av alle steder
Flere anbefaler plagg som også vil fungere med amming feks omslagkjoler eller lange skjorter med knepping

. Også får vi heller kle på oss da høsten kommer, og magene er stoooore og fine!!! Merkelig tanke egentlig!!