Graviditet og outfits?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Noen som bryr seg om det her? :smiley-ashamed004
Forrige svangerskap gikk jeg i joggis og det var vinter liksom.
Føler jeg ønsker å være litt penere i tøyet denne gangen,noen som følger noen instagramkontoer med inspo ? :computer012

Jeg har en del jobbklær fra sist, men vi kan jo få en fin sommer med deilige sommerkjoler :) Har dessverre ingen tips, men gleder meg litt :)

Min favoritt var maxikjoler sist. Gikk da høygravid i august så det var svalende og strammet ingen plasser. Jeg hadde store problemer med å kle på meg på slutten, så det var praktisk også :) Nå ser jeg for meg mammabukse, singlet og lang strikka jakke til. Eller kanskje kjole og mammastrømpebukse :)

Ja jeg ønsker tips [emoji7] har ikke tenkt på alt det gøye man kan kle seg i

Ååh! Vettu, jeg leter nettet rundt, Hahah... Fordi denne gangen vil jeg se litt ordentlig ut gravid. Sist gikk jeg selv i joggis:laughing002 Og det vil jeg IKKE nå.. Hahah ... så tar imot tips selv!

Ååh! Vettu, jeg leter nettet rundt, Hahah... Fordi denne gangen vil jeg se litt ordentlig ut gravid. Sist gikk jeg selv i joggis:laughing002 Og det vil jeg IKKE nå.. Hahah ... så tar imot tips selv!
Jeg fant som sagt MYE på pintrest,bare googlet pregnancy fashion eller noe sånt, utroooolig mye fin inspirasjon :D

Jeg fant som sagt MYE på pintrest,bare googlet pregnancy fashion eller noe sånt, utroooolig mye fin inspirasjon :D

Hva skulle man gjort uten pinterest :Heartred
Jeg har forresten funne masse inspirasjon på YouTube av alle steder

Flere anbefaler plagg som også vil fungere med amming feks omslagkjoler eller lange skjorter med knepping

Hva skulle man gjort uten pinterest :Heartred
Jeg har forresten funne masse inspirasjon på YouTube av alle steder

Flere anbefaler plagg som også vil fungere med amming feks omslagkjoler eller lange skjorter med knepping
Jeg er så glad internet fins :D
Det var såvidt facebook da jeg fikk min første :D
Edit: var vel kanskje derfor folk var mer rolige før..? :banghead::joyful:

Ganske fantastisk at man kan vise seg frem i sommer med fine mager :Heartbigred. Også får vi heller kle på oss da høsten kommer, og magene er stoooore og fine!!! Merkelig tanke egentlig!!

Back
Topp