Graviditet og kjønn

InfinityLove

Glad i forumet
Julibarna2014
For dere som har vært gravide flere ganger. Jeg tenker på dette med hvordan graviditeten opplevdes i forhold til hvilket kjønn dere bar på.

For min del, startet forrige svskap helt likt som nå med tanke på symptomer. Og siden det er likt, mistenker jeg at jeg bærer på en jente igjen :)

Men stemte det for dere andre?
 
Mitt andre svangerskap var HELT likt som mitt første. Jeg fikk jente første gangen, og var skråsikker på at nr to også var jente. Det stemte. Nå har jeg også nøyaktig de samme symptomene, til samme tid. Så blir spennende å se om vi får enda ei jente.
 
Min osteopat tror forøvrig at jeg får gutt, pga ettellerannet med forskjeller på pulsen på håndleddene mine....
 
Siden jeg har en gutt fra før, er det vanskelig å se for seg at det er noe annet en gutt. Men det har ingenting å si hva det blir :)
 
Min osteopat tror forøvrig at jeg får gutt, pga ettellerannet med forskjeller på pulsen på håndleddene mine....

(Sniker litt, er jeg gravid nå så kommer jeg inn her...)

Akupunktøren min sa det samme i begge mine svangerskap, det stemte en av gangene ;) men til gjengjeld så så hun at jeg var gravid første gangen, før jeg testet positivt (hun visste ikke at vi prøvde).

Mine to svangerskap var relativt ulike, fikk jente og gutt. Denne gangen er før-IKM-symptomene lik første svangerskap, så er jeg gravid så tipper jeg det er ei jente.
 
Jeg har 3 fullgåtte svangerskap bak meg og alle 3 har vært helt ulike :) eneste jeg har hatt av typiske kjennetegn er guttemage og jentemage :) så uansett kjønn så kan graviditet oppleves veldig ulikt fra gang til gang :) f.eks med nr 1 kastet jeg opp hver dag fra uke 6(jente) Med nr 2 hver dag hele dagen fra uke 5 så ille at jeg besvimte flere ganger(gutt) med nr 3 kastet opp noe ganger innimellom fra uke 7 (gutt)
 
Jeg har 3 gutter og ingen av svangerskapene har vært like i det hele tatt :)
 
Back
Topp