Graviditet og fødsel

frk. lykkelig

Babylykke januar 2015
Sommerfuglene 2017
Flere som savner den tida? Jeg stortrives I tilværelsen som mamma, men tenker konstant på det å Være gravid og kunne mer enn gjerne født en gang til!!:)
Blir nesten sjalu på de som er gravide.. :p *skremmende*

Flere som har det sånn? er det helt vanlig?:)

Jeg savner tiden hvor jeg kunne sove lenge. Det er det eneste. Og sparka selvfølgelig. Men bortsett fra det ingenting. Og fødselen kunne jeg ihvertfall ikke tenkt meg igjen . Glad alt er over og at jeg har mini her nå.

Hadde mye plager i svangerskapet, og kan ikke si jeg savner å være gravid - ikke enda i alle fall, enn så lenge koser jeg meg bare med den lille babyen min. Men - jeg gleder meg masse til å gjøre det igjen! For en fantastisk følelse det er at det gror en baby i magen, tross alle plager :-)

Her har me allerede diskutert neste kneip!:p da va ein heilt utruli opplevelse å gå gravid og føda ikkje minst!:) eg stortrives som mamma og mini e verdens herligste <3 Glede meg te å gjera ho te storesøster! :)

Her har me allerede diskutert neste kneip!:p da va ein heilt utruli opplevelse å gå gravid og føda ikkje minst!:) eg stortrives som mamma og mini e verdens herligste <3 Glede meg te å gjera ho te storesøster! :)
Begynte å bli litt redd det var bare meg..:p samboer er ikke helt klar for nr.2, men har sagt at det foreløpig er samleier på eget ansvar..:p

Har det helt likens,som jeg skulle skrevet det selv:)

Gubben vil ha tette unger, han er attpåklatt selv og savnet søsken som vær nærmere han i alder. Jeg savner å gå gravid men vil vente litt til å bli gravid. Vil ihverfall ikke ha før tidligst neste sommer. Men får se hva som skjer. Akkurat nå mistenker jeg tannfrembrudd her så kjenner jeg har mer enn nok å gjøre med gråtende barn som ikke vil sove og har en egen sta vilje (som jeg er skråsikker han har etter faren ):-)

Ja om eller :p savner det masse!! Gleder meg til neste gang :)

Flere som savner den tida? Jeg stortrives I tilværelsen som mamma, men tenker konstant på det å Være gravid og kunne mer enn gjerne født en gang til!!:)
Blir nesten sjalu på de som er gravide.. :p *skremmende*

Flere som har det sånn? er det helt vanlig?:)
Savner det ja, men koser meg masse med han jeg har

Tjaa, på en måte kanskje.. Men akkurat nå kjenner jeg at vi har mer enn nok, med våre 3 nydlie barn, på 4 år, 1 år å 10 mnd å lille jenta som e 3 mnd ☺ :) Tenker vi er utruli heldige som har 3 flotte barn, å nå kjenner jeg at vi ikke skal ha flere. Men man ska vell aldri sei aldri, hvem vet hva som skjer om 3 -4 år ;) Men skjønner gått dere som gleder dere :)

Back
Topp