Jeg er så usikker (og bekymret) for hvordan jeg skal tenke rundt jobb for tiden. Jeg jobber i en barneskole i Oslo, og det er jo forventet høyt smittetrykk her fremover. Spesielt siden barn og ansatte er unntatt karantene dersom de er nærkontakter (ansatte har bare fritidskarantene...
). Jeg må også sitte på en full t-bane en time hver vei til og fra jobb.
Er det noen av dere som har noen erfaringer eller tanker rundt dette? Er det noen som har blitt sykemeldt eller fått tilrettelagt ekstra hjemmekontor på grunn av covid? Jeg er sliten, og har en del graviditetssymptomer (f.eks kvalme). Men ikke nok til at jeg kan sykemelde meg på grunn av dette. Dette er en prøverørsbaby, som vi brukte 4 år på å få til. Så er fryktelig redd for å miste, og spesielt om det skulle være en "dum" grunn som jobben som forårsaket det.
). Jeg må også sitte på en full t-bane en time hver vei til og fra jobb.Er det noen av dere som har noen erfaringer eller tanker rundt dette? Er det noen som har blitt sykemeldt eller fått tilrettelagt ekstra hjemmekontor på grunn av covid? Jeg er sliten, og har en del graviditetssymptomer (f.eks kvalme). Men ikke nok til at jeg kan sykemelde meg på grunn av dette. Dette er en prøverørsbaby, som vi brukte 4 år på å få til. Så er fryktelig redd for å miste, og spesielt om det skulle være en "dum" grunn som jobben som forårsaket det.
)
Jeg sitter nesten bare på kontoret nå, og er så og si ikke med barna fysisk! Lykke til!
Får se hva vi kommer frem til, men vil i hvert fall drøfte med jordmor. Glad for at sjefen er så forståelsesfull. Han har allerede begynt å spekulere og tenke på hvordan vi kan løse ting på best mulig måte.. er så fint å ha en slik sjef!
Så nå har jeg de fleste timene mine med de samme 50 elevene, det hjelper jo litt…