Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant?
Ja, det er mye vi skal igjennom. Glemte seff og nevne det, men går til fysio en gang i uka pga ryggen som bare ble værre og værre etter fødselen... Mye vi damer må igjennom, men etter at jeg fikk datteren min så vet jeg hva jeg går til. Det er så stor kjærlighet at ord blir fattig. Jeg er ikke like sytete nå som det jeg var sist.Helt enig med deg huleboer!, ingen sykdom å være gravid. - Men det kan følge med så mange ting. Jeg har vært hos fysioterapeut i dag, og det er virkelig et slit! Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal få sove i natt... Må bare trøste meg at det blir bedre etterhvert![]()
Jeg har alltid vært en av de som har sagt at; herregud, graviditet er ingen sykdom, er jo det mest naturlige i verden! Men.. må nok bite de ordene i meg nå ja. Det å gå å være konstant kvalm, trøtt, sliten, oppkast, mage vondt og halsbrann tar på. Og dette er jo bare småtteri i forhold til mange andre. Men alle de gode følelsene og spenningen veier opp for det heldigvis![]()
Det synes jeg også er verst! På jobb må jeg bare sette meg å ta noen pauser innimellom pågrunn av kvalme og at jeg er sliten. Å kan ikke si noe:s de synes sikkert jeg er lat eller tror jeg lurer meg unna.. Tror nokk mange kommer til å få en ahaa opplevelse når jeg forteller detJeg synes faktisk det aller verste er å måtte skjule plagene for kollegaer, venner og familie! Sitte i møter og ikke kunne gi noe utrykk for verken kvalme eller trøtthet...Det er ganske tøft!
Og innen vi offentlig kan "skylde på graviditeten" er vel de fleste plagene over... ;-)