Gravidhodepine!?

maimi

Betatt av forumet
Flere som har det? Har ofte hodepine nå, og jeg merker at det er en annen type hodepine enn jeg har hatt ellers - sikkert pga hormoner. Deilig å ha på jobb ;-) Mannen min mente at jeg hadde det veldig i begynnelsen av første graviditet, men husker det ikke helt selv. Har også trykk/dirring/stikk nede på venstre side, så kjenner tydelig at jeg er gravid nå. Er 4+5. Rart og uvant og veldig gledelig på samme tid, og teller dager nå for syns jeg fortsatt er sååå kort på vei ;-)
 
Jeg har vondt i hodet hver dag. Ikke veldig vondt men lett hodeverk. Irriterende. Har ikke hatt det i noen av de andre svangerskapene. Håper det gir seg snart.
 
Har hatt mye vondt i hode helt fra egget ble befruktet.. Bjunte m hodeverk kver dag ca 1 uka før positov test. E 5+1 nå, hodeverket begynner å bli bedre nå mn verre m kvalme.
 
Jeg hadde veldig ensidig hodeverk mellom uke 14-18 da jeg var gravid med gutten vår. Går over, mye hormoner i sving! God bedring! Husk, ingen ibux!
 
Sliter litt med hodepine, men så lenge jeg får i meg mye vann så går det greit. Har gått fra 6 til 0 kopper kaffe også så det har vel litt og si.. Samt kutta en del sukker også..
 
Back
Topp