Gravidhjerne

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Åååh.. Blir så oppgitt over meg selv!! Gravidhjernen blir bare verre og verre - var virkelig ikke så ille med førstemann! Jeg delammet lenge med førstemann selv om jeg ikke hadde nok til å fullamme.. Dette har jeg snakket med jordmor om mange mange ganger.. Men nå aaaaaaner jeg ikke om jeg delammet 7 eller 9 mnd lenger....
Forsøkte å logge meg inn på mailen min nå.... Har virkelig ikke PEILING på hva passordet mitt er?!

Å jada, det blir bare verre og verre!
Jeg surrer med noe hver eneste dag.
I går skulle jeg skrive en melding om babyshoweren min, men klarte istedenfor å skrive UTDRIKNINGSLAGET mitt!
Haha! :P

Det blir mange halv ferdige ting som blir liggende rundt om i huset :p Flaut, men blir verre under amminga ;)

Slik er det for meg og. Har vært slik lenge nå. JM skriver husk urinprøve med blokkbokstaver og utropstegn bak hver time avtale nå fordi det blir ofte glemt! Stokker om på ord når eg snakker og glemmer hva eg skal nesten med en gang eg reiser meg for og gjøre noe :-P

Godt å høre at vi er flere om det i hvertfall. Kalenderboka har etter hvert blitt min beste venn, for jeg husker ingenting mer. Over middels slitsomt, men de rundt meg er heldigvis forståelsesfulle :)

Jeg surrer med dager og datoer :p Vet ikke om det er gravidhjerne eller bare fordi jeg har permisjon og dagene blir veldig like da :p

Jeg surrer utrolig mye om dagen.. Bruker kalenderen på mobilen for alt den er verdt..!

Back
Topp