Gravidhjerne!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Herregud, hjernen min fungerer ikke om dagen! Hukommelse som en gullfiskbolle, tenker tidvis HELT feil, og har rett og slett ikke hue på rett plass. Fra småting som nå når mannen roper fra gangen at "da kjører jeg!" og jeg virkelig ikke husker at han har snakka om et ærend i hele dag.. Til at jeg faktisk ikke vet hva jeg svarer på når jeg sier ja eller nei til noen. ("Vent, hva spurte du egentlig om?!") Ikke huska jeg at mamma skulle passe guttungen i dag heller! Men jeg vet at jeg har ul på mandag, jordmortime 6.9 og legetime 9.9 ;) Selektiv hukommelse da se..

Du huske viktige ting ihvertfall;)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Jeg hører absolutt til her :p Føler jeg er i ammetåka allerede. Halvfungerende hjerne og alt for mange andre tanker i hodet enn den situasjonen jeg burde være i ;p Om jeg skal fokusere på å skrive handleliste, tenker jeg på den nye leiligheten vi er på utkikk etter, om jeg skal handle skolebøker tenker jeg på om det blir en gutt eller en jente, om jeg skal henge med venninner er jeg totalt fjern og er IKKE tilstede. Haha, uff! Blir nok bedre når alle vet hva vi går rundt å tenker på ;)

Sånn er jeg også. Ble sånn når jeg ble gravid med førstemann, og det gav seg aldri, har bare blitt verre og verre. Jeg blir sprø :P Før hadde jeg kontroll på alt, nå er jeg bare helt fjern.

Back
Topp