Gravidhjerne? Hehe...

Nullenusken

Forumet er livet
Har dere begynt å få gravidhjernen ennå? Her kjenner jeg at den desverre kommer sigende nå... F.eks... Satte meg ned i sofaen istad... Følte det var noe jeg hadde glemt! Men ikke søren om jeg husket det... En god stund senere kom jeg på pastaen som fosskokte på komfyren, haha... Sist var jeg ekstrem på å glemme å slå av platene!!!

off, det der er fælt :P  Har flere ganger tørrkokt poteter å brent mat.
En gang skulle eg fylle opp vaskevatn te oppvasken, gikk for å gjør noe annet, og kom tilfeldig inn på kjøkkenet igjen og såg vannet som var over kanten på vasken og dryppet ned skapene! PANIKK til tusen! Glemte rett og slett ut at eg hadde satt på vatn med proppen i sluken! :(
Ler av det nå, men håper det ender like godt neste gang ;) Og det til dere også!!
eg må nok klassifisere meg som GULLFISKhjerne og ikkje gravidhjerne ;) hehe

Hihi... Der kjenner meg godt igjen der ja:) Er extrem på å glømme hvir tlf ligger

leste om det når jeg gikk gravid med sønnen min...tror det var en srtikkel et sted, skal se om jeg finner den..der sto det at hjernen til gravide krymper! Ikke rart vi blir i tåka etterhvert! hehe

sommerfugler85 skrev:
leste om det når jeg gikk gravid med sønnen min...tror det var en srtikkel et sted, skal se om jeg finner den..der sto det at hjernen til gravide krymper! Ikke rart vi blir i tåka etterhvert! hehe

Det stemmer det! Er faktisk en del og!

Jeg er værst på jobb. Pakker inn de fleste klærne uten å registrere de på kassen. Blir liksom litt dobbeltjobb :P

Jeg pleier å ha rimelig kontroll og orden, men nå har jeg blitt en skikkelig svime.. :p

Høres altfor kjent ut gitt....

Jeg er også sånn.. Jeg har glemt platene på flere ganger nå, heldigvis har jeg eller mannen min lagt merke til det en liten stund etterpå.. Jeg som var så prippen på sånne ting..

Å hjelpes. Krymper hjernen?? Jeg som synes min er akkurat passe fra før:)
Blir nesten litt bekymret når dere snakker om å glemme komfyren, og kjenner at jeg blir ekstra glad i induksjonstoppen vår som piper og slår seg av hvis noe koker over, og som har timer på platene. Forutsetter jo at man husker å slå den på, men så langt har det gått bra.

Jeg har derimot lagt merke til at jeg fort glemmer ting jeg skal gjøre, som å både sortere skittentøy, fylle vaskemaskinen og faktisk sette den på. Og ikke minst sliter jeg med ordforrådet. Enkelte dager jeg bør være fornøyd om jeg greier å presentere meg selv med rett navn og dra hjem til riktig adresse;) (I går holdt jeg på å kjøre feil da jeg skulle hjem etter jobb..)

Back
Topp