Gravidglød?

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Sitter og skyper med min mor når hun sier at jeg har fått "gravidgløden" - ser på meg selv i kameraet - ehhhhh, kvisetryne (pleier normalt ikke å ha kviser), dårlig sminket (ikke prioritert fortiden), tykk i ansiktet (føles slik i allefall). Gravidglød altså - ensbetydende med å se fæl ut da? Lenge siden jeg har følt meg så lite attraktiv...

Så hvordan er deres gravidglød? Funnet den enda? :-p

Sniker inn fra juli :P mamma da det samme til meg. Så rart på henne og lurte på om hu trengte briller :P oppblåst og jævlig ;)
Fikk så fint til svar om at det handlet om energien jeg utstrålte. Jeg virket så lykkelig. Midt oppi den værste kvalmen??!??! Er visst noe andre ser som vi ikke er klar over :P

Jeg gløder definitivt ikke :p

Sitter og skyper med min mor når hun sier at jeg har fått "gravidgløden" - ser på meg selv i kameraet - ehhhhh, kvisetryne (pleier normalt ikke å ha kviser), dårlig sminket (ikke prioritert fortiden), tykk i ansiktet (føles slik i allefall). Gravidglød altså - ensbetydende med å se fæl ut da? Lenge siden jeg har følt meg så lite attraktiv...

Så hvordan er deres gravidglød? Funnet den enda? :p
Som deg! Kviser, føler meg større i ansiktet, dobbelthake å håret til alle kanter :angelic: Jenter stjelers mor æs utseende stremte på meg sist... Spent nå!

Fnis... hvis gravidglød er å føle seg grå og gusten og la oss ikke glemme bloduttredelsen rundt øynene og generelt i ansiktet etter man har vrengt sjela si til elgen hele natta.... vel hvis det er de så har jeg det i bøtter og spann

Sniker inn fra juli :p mamma da det samme til meg. Så rart på henne og lurte på om hu trengte briller :p oppblåst og jævlig ;)
Fikk så fint til svar om at det handlet om energien jeg utstrålte. Jeg virket så lykkelig. Midt oppi den værste kvalmen??!??! Er visst noe andre ser som vi ikke er klar over :p
Må være noe sånt!
Ikke noe her heller! Uren hud, kvalme osv er ikke akkurat beste grobunnen for den gløden alle snakker om, sist kom den aldri så spennende å se nå :p

Må være noe sånt!
Ikke noe her heller! Uren hud, kvalme osv er ikke akkurat beste grobunnen for den gløden alle snakker om, sist kom den aldri så spennende å se nå :p
Hehehe

Dårlig med glød her også.. Ser i allefall ikke noe til det selv. Ser verre ut enn noen gang :P

Jeg får stadig høre at jeg ser sliten og utmattet ut :( enda jeg ikke kaster opp, men er mer kvalm nå enn sist. Mer uggen liksom...

Sniker fra mai:) svogeren min så d på meg før vi anninserte at vi var gravide,han så d øynene mine sa han:o

Noen sier at om man venter jente,så er man gjerne litt "styggere" fordi jenta tar all skjønnheten. :)

Haha, ingen glød her. Føler jeg ser ut som en oppvridd vaskeklut.

Den gløden forsvant når kvisetrynet dukka opp og sminkelysten forsvant:p

Back
Topp