Er det noen som har gått til gravidfotografering? Når i svangerskapet er det best å gjøre det i så fall?
Dere som har gjort det, har dere gått til profesjonell fotograf eller tatt bilder selv/med partner eller familie?
Hvor mye har det kostet å gjøre det hos fotograf, og lønner det seg å bestille i god tid?
Sist men ikke minst; har dere vært fornøyd med bildene etterpå? Angrer dere eller ville dere gjort det igjen? Tenker spesielt på første graviditet.
Dere som har gjort det, har dere gått til profesjonell fotograf eller tatt bilder selv/med partner eller familie?
Hvor mye har det kostet å gjøre det hos fotograf, og lønner det seg å bestille i god tid?
Sist men ikke minst; har dere vært fornøyd med bildene etterpå? Angrer dere eller ville dere gjort det igjen? Tenker spesielt på første graviditet.
Lånte kamera og tripod av min bror og tok bildene ute i snøen (hadde termin feb, tok bildene i jan)! Ble kjempefint. Ikke helt som proffe, såklart. Men veldig fine minner.
bildene ble kjempefine, men kommer ikke til å gjøre det igjen. Tok bildene rundt uke 30 om jeg ikke husker feil, og det var veldig «tungt» å posere og stelle seg til dette, følte meg heller ikke så veldig vel, så selve fotograferingen tar endel krefter