Gravidfotografering?

Lakselusa

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Er det noen som har gått til gravidfotografering? Når i svangerskapet er det best å gjøre det i så fall?
Dere som har gjort det, har dere gått til profesjonell fotograf eller tatt bilder selv/med partner eller familie?

Hvor mye har det kostet å gjøre det hos fotograf, og lønner det seg å bestille i god tid?

Sist men ikke minst; har dere vært fornøyd med bildene etterpå? Angrer dere eller ville dere gjort det igjen? Tenker spesielt på første graviditet.

Er det noen som har gått til gravidfotografering? Når i svangerskapet er det best å gjøre det i så fall?
Dere som har gjort det, har dere gått til profesjonell fotograf eller tatt bilder selv/med partner eller familie?

Hvor mye har det kostet å gjøre det hos fotograf, og lønner det seg å bestille i god tid?

Sist men ikke minst; har dere vært fornøyd med bildene etterpå? Angrer dere eller ville dere gjort det igjen? Tenker spesielt på første graviditet.
Mange gode spørsmål :D Har ingen erfaring ennå, men har booket oss inn hos en lokal proff ca en mnd før termin. Håper det blir bra! De lokale her tok ca 1000-1500 for selve fotograferingen, og så kommer prisen for bildene på toppen. Det var der de store variasjonene i pris kom inn så det ut som

Sist så tok vi bilder selv :Heartpink Lånte kamera og tripod av min bror og tok bildene ute i snøen (hadde termin feb, tok bildene i jan)! Ble kjempefint. Ikke helt som proffe, såklart. Men veldig fine minner.

Vi syntes at det ble litt for dyrt å ta proffe, men hadde nok elsket det om jeg ikke hadde brydd meg om pris. For min del, så ønsker jeg ikke nødvendigvis å henge opp gravidbilder på veggen, det blir mest til å ha i et album for å mimre. Derfor betaler vi ikke for gravidbilder - ikke verdt det for vår del.

Vi tok familiebilder hos fotograf senere, det var verdt det for oss!

Så spennende! Tok gravidbilder hos gravidfotograf med første. Selve fotograferingen kostet ikke så mye, rundt 1500, men bildene kostet endel. Fremkalte ikke noen av de, og har ikke hatt helt behov for det, for jeg ønsker ikke å henge opp noen slike i huset heller :laughing002 bildene ble kjempefine, men kommer ikke til å gjøre det igjen. Tok bildene rundt uke 30 om jeg ikke husker feil, og det var veldig «tungt» å posere og stelle seg til dette, følte meg heller ikke så veldig vel, så selve fotograferingen tar endel krefter :bag:

Back
Topp