Gravidfotografering?

Lakselusa

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Er det noen som har gått til gravidfotografering? Når i svangerskapet er det best å gjøre det i så fall?
Dere som har gjort det, har dere gått til profesjonell fotograf eller tatt bilder selv/med partner eller familie?

Hvor mye har det kostet å gjøre det hos fotograf, og lønner det seg å bestille i god tid?

Sist men ikke minst; har dere vært fornøyd med bildene etterpå? Angrer dere eller ville dere gjort det igjen? Tenker spesielt på første graviditet.

Er det noen som har gått til gravidfotografering? Når i svangerskapet er det best å gjøre det i så fall?
Dere som har gjort det, har dere gått til profesjonell fotograf eller tatt bilder selv/med partner eller familie?

Hvor mye har det kostet å gjøre det hos fotograf, og lønner det seg å bestille i god tid?

Sist men ikke minst; har dere vært fornøyd med bildene etterpå? Angrer dere eller ville dere gjort det igjen? Tenker spesielt på første graviditet.
Mange gode spørsmål :D Har ingen erfaring ennå, men har booket oss inn hos en lokal proff ca en mnd før termin. Håper det blir bra! De lokale her tok ca 1000-1500 for selve fotograferingen, og så kommer prisen for bildene på toppen. Det var der de store variasjonene i pris kom inn så det ut som

Sist så tok vi bilder selv :Heartpink Lånte kamera og tripod av min bror og tok bildene ute i snøen (hadde termin feb, tok bildene i jan)! Ble kjempefint. Ikke helt som proffe, såklart. Men veldig fine minner.

Vi syntes at det ble litt for dyrt å ta proffe, men hadde nok elsket det om jeg ikke hadde brydd meg om pris. For min del, så ønsker jeg ikke nødvendigvis å henge opp gravidbilder på veggen, det blir mest til å ha i et album for å mimre. Derfor betaler vi ikke for gravidbilder - ikke verdt det for vår del.

Vi tok familiebilder hos fotograf senere, det var verdt det for oss!

Back
Topp