Gravidfotografering

Sissy1

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Noen her som har vurdert gravidfotografering? Eller som har gjort det tidligere? Var du fornøyd, vil du anbefale det? Når er det evt best å gjennomføre det, og hva er det vanlig, evt lurt å "få med" i pakken?:) (...Og er det bare et "bloggerfenomen", eller er det ganske vanlig å gjøre det? :shy:).
 
Noen her som har vurdert gravidfotografering? Eller som har gjort det tidligere? Var du fornøyd, vil du anbefale det? Når er det evt best å gjennomføre det, og hva er det vanlig, evt lurt å "få med" i pakken?:) (...Og er det bare et "bloggerfenomen", eller er det ganske vanlig å gjøre det? :shy:).


Jeg har vurdert å bestille time til gravidfotografering :):) vet bare at det søsteren min fikk informasjon om var at det var best imellom uke 33-36. Det ble tatt noen flotte bilder i kjole ute i naturen av henne og magen, noen med barnefar også - men ut over dette har jeg ikke så mye peiling :p:p Hun var vertfall veldig fornøyd og angrer ikke på at hun tok :) Hvor vanlig det er og ikke har jeg heller ikke peiling på, men tenker at det er jo litt koselig å ha noen bilder fra graviditeten også, man velger jo selv om man ønsker bilder i kjole, litt "vanligere" klær, litt mindre klær eller uten, ser de tar masse forskjellig alt ettersom hva man selv ønsker :):)
 
Veldig normalt :) Jeg hadde nok betalt en fotograf hadde det ikke vært for at jeg tar bilder selv, planen er å få sambo eller familie til å ta bildene med mitt kamera, satser på det blir bra:hilarious:
 
Jeg er så heldig at jeg har blitt spurt om jeg vil være gravidmodell for en fotograf jeg har vært modell for tidligere :love017 hun hadde bestilt noen nye kjoler som hun ville teste ut:) men tror ikke jeg hadde kostet på meg det sånn ellers, heller tatt noen fine bilder selv. Men er jo stas å ha til ettertid, det er jo bare noen få ganger i løpet av livet at kroppen ser ut som den gjør nå:love017
 
Jeg er så heldig at jeg har blitt spurt om jeg vil være gravidmodell for en fotograf jeg har vært modell for tidligere :love017 hun hadde bestilt noen nye kjoler som hun ville teste ut:) men tror ikke jeg hadde kostet på meg det sånn ellers, heller tatt noen fine bilder selv. Men er jo stas å ha til ettertid, det er jo bare noen få ganger i løpet av livet at kroppen ser ut som den gjør nå:love017
Så spennende! Skikkelig usikker på hva slags klær jeg selv ville brukt isåfall. Veldig gøy at du får teste ut gravidkjoler på den måten.:Heartred
 
Jeg har vurdert å bestille time til gravidfotografering :):) vet bare at det søsteren min fikk informasjon om var at det var best imellom uke 33-36. Det ble tatt noen flotte bilder i kjole ute i naturen av henne og magen, noen med barnefar også - men ut over dette har jeg ikke så mye peiling :p:p Hun var vertfall veldig fornøyd og angrer ikke på at hun tok :) Hvor vanlig det er og ikke har jeg heller ikke peiling på, men tenker at det er jo litt koselig å ha noen bilder fra graviditeten også, man velger jo selv om man ønsker bilder i kjole, litt "vanligere" klær, litt mindre klær eller uten, ser de tar masse forskjellig alt ettersom hva man selv ønsker :):)
Ja, da er det jo iallefall litt tid til det blir aktuelt for min del iallefall! Spurte faktisk kjæresten isted, og han var ikke helt avvisende, så lenge det ikke var "totally nude". Det kjenner jeg er helt greit. :joyful: Kunne vært gøy å ta bilder ute, kanskje?
 
Så spennende! Skikkelig usikker på hva slags klær jeg selv ville brukt isåfall. Veldig gøy at du får teste ut gravidkjoler på den måten.:Heartred
Ja, føler meg veldig heldig! Skulle jeg gjort det selv tror jeg jeg hadde gått for noe helt enkelt og inntilsittende. Typ lang svart, smal kjole. Delikat og enkelt:happy:
 
Ja, da er det jo iallefall litt tid til det blir aktuelt for min del iallefall! Spurte faktisk kjæresten isted, og han var ikke helt avvisende, så lenge det ikke var "totally nude". Det kjenner jeg er helt greit. :joyful: Kunne vært gøy å ta bilder ute, kanskje?

Ja, jeg tror ikke at jeg kaster meg på den der helt nude fotograferingen jeg heller akkurat, kan tenke meg at det blir noen bilder ute med kjole, både med og uten barnefar :):):) Men så tenkte jeg at vi kan jo faktisk ta noen bilder selv utenom også da sånn etterhvert, har vertfall vurdert det og det er jo fullt mulig :joyful::joyful::joyful:
 
Tenkte jeg bare ville oppdatere litt: Vi var på gravidfoto i forrige uke, da var jeg 31+4. Vår fotografering var inne i studio. Jeg fikk låne kjoler, og hadde også med litt selv. + hadde med to undertøysett, ett hvitt og ett svart. Mannen min var med på endel av bildene. Av det jeg fikk se underveis så det veldig bra ut, og det var en veldig flink og hyggelig fotograf! Ikke er jeg vant til å bli fotografert heller, så det gikk over all forventning, det var lett å følge instrukser og slappe av foran kamera.

Grunnen til at vi valgte denne fotografen var at hun hadde pakke med gravid- og nyfødtfoto. Da får vi 5 gravid- og 10 nyfødtbilder, og kan bestille flere om vi vil. Da er julegavene i boks også! (Altså, selvfølgelig nyfødtbildene...:joyful:). Det er en klar fordel, siden jeg forestiller meg å være langt inni ammetåka når desember kommer...

Ser det anbefales alt fra uke 28-36 for gravidfoto. Her har vesla lagt seg ned i bekkenet nå, og magen har seget litt fra forrige uke, så jeg er faktisk glad for at vi tok bilder så tidlig som i uke 31. Mulig vi får svogeren min til å ta noen supplerende bilder rundt uke 36, bare for å ha bilde av høygravidmagen også. :Heartred
 
Jeg er så heldig at jeg har blitt spurt om jeg vil være gravidmodell for en fotograf jeg har vært modell for tidligere :love017 hun hadde bestilt noen nye kjoler som hun ville teste ut:) men tror ikke jeg hadde kostet på meg det sånn ellers, heller tatt noen fine bilder selv. Men er jo stas å ha til ettertid, det er jo bare noen få ganger i løpet av livet at kroppen ser ut som den gjør nå:love017
Hvordan gikk det med deg, har du fått tatt gravidbildene enda? :)
 
Hvordan gikk det med deg, har du fått tatt gravidbildene enda? :)
Skal på onsdag :D da er jeg 30+6.
Men har en fotograf i nabolaget og, som kom over noe fantastisk lys en morgen og sendte meg melding og spurte om jeg ville stille opp! Så får TO shooter dette svangerskapet, mot at de får bruke bildene til promo. Det er jo helt fantastisk :love017 de her bildene ble altså tatt ute, og fotografen hadde kjole og alt klart til meg så det var utrolig gøy. Har sett et par av bildene og de er helt nydelige :Heartred

Ser at det gikk fint med deg og, så kjekt! Veldig gøy å ha og se tilbake på. Ble det dyrt med en sånn pakke? Hvilken fotograf tok du hos?
 
Skal på onsdag :D da er jeg 30+6.
Men har en fotograf i nabolaget og, som kom over noe fantastisk lys en morgen og sendte meg melding og spurte om jeg ville stille opp! Så får TO shooter dette svangerskapet, mot at de får bruke bildene til promo. Det er jo helt fantastisk :love017 de her bildene ble altså tatt ute, og fotografen hadde kjole og alt klart til meg så det var utrolig gøy. Har sett et par av bildene og de er helt nydelige :Heartred

Ser at det gikk fint med deg og, så kjekt! Veldig gøy å ha og se tilbake på. Ble det dyrt med en sånn pakke? Hvilken fotograf tok du hos?
Oj, så gøy! Tror det blir veldig fint å ha som minne, ja! Pakke kostet 6500,- hos Ingunn Johansen (Oslo/Jessheim).
 
Back
Topp