Gravidfotografering?

Prøvedokka

Elsker forumet
Har allerede bestilt nyfødtfotografering, men hva med gravidfotografering? Har dere tenkt på det?
Anbefalninger på østlandet, tas i mot med takk :) (Lokasjoner, fotograf..)

Jeg hadde lyst men isåfall i undertøy og det er jeg ikke fornøyd nok med magen til, så det har liksom bare utgått. Jeg tenkte å ta noe selv med ordentlig kamera og stativ.

Hvor på Østlandet tenker du? Haslien Fotografene i Østfold er visst veldig bra. Det ligger maange bilder på hjemmesiden deres :)

Jeg har ei venninne som skal ta av meg, hun er hobbyfotograf :smug: Blir nok sort hvitt bilder fordi jeg ikke ønsker å vise magen uten klær, er ikke fornøyd med den sånn.

Jeg hadde lyst men isåfall i undertøy og det er jeg ikke fornøyd nok med magen til, så det har liksom bare utgått. Jeg tenkte å ta noe selv med ordentlig kamera og stativ.

Hvor på Østlandet tenker du? Haslien Fotografene i Østfold er visst veldig bra. Det ligger maange bilder på hjemmesiden deres :)

Har titta på sidene dems, men de var så himla dyre ! Også bor jeg like ved Kongsvinger, så er litt langt unna :/

Vi har veldig lyst på utebilder, så undertøy tror jeg ikke blir aktuelt :p
Tenker mer tettsittende strikkekjole etc tror jeg :)

Jeg har veldig lyst, og har snakket med en kompis om det som har tatt bilder av meg før. Jeg har lyst på utendørs akt-bilder, men vi får se om jeg orker det når det blir kaldere..

Ja, de er dyre :( Sjekk ut Guro Skjelderup?

Hu har jeg faktisk fått tips om før :) Hu ser ut til å være veldig dyktig, et vennepar av oss var veldig fornøyd med nyfødtbilder hos henne :)

Nå har jeg fått avtalt med Anine Sylthe, etter et tips fra en forumvenn her inne :)

Jeg har veldig lyst, og har snakket med en kompis om det som har tatt bilder av meg før. Jeg har lyst på utendørs akt-bilder, men vi får se om jeg orker det når det blir kaldere..

Ja, det kan bli litt kjølig, men sikkert veldig stilige bilder! :) VI kunne også tenkt oss utendørsbilder, da vi liker å være ute! Men aktbilder, er ikke noe for meg tror jeg :p

Hu har jeg faktisk fått tips om før :) Hu ser ut til å være veldig dyktig, et vennepar av oss var veldig fornøyd med nyfødtbilder hos henne :)

Nå har jeg fått avtalt med Anine Sylthe, etter et tips fra en forumvenn her inne :)

Ja, jeg vurderer henne til nyfødtfotografering :)

Hvor holder hun til? :)

Venninna mi skal ta bilder av meg, ho er dyktig :D men fortsatt i tvil på hvem jeg skal ha til nyfødt foto :)

Ja, det kan bli litt kjølig, men sikkert veldig stilige bilder! :) VI kunne også tenkt oss utendørsbilder, da vi liker å være ute! Men aktbilder, er ikke noe for meg tror jeg :p
Jeg har tatt akt-bilder før, både ute og inne. Det er gøy og blir veldig fint. Men det har vært på sommeren, da..

Jeg får høre med fotografen om hu har noen ideer :)

Back
Topp