Gravidfotografering

Bkno1305972

Andre møte med forumet
Er det noen her som har vert eller skal til fotograf? Noen som har erfaring med det tidligere? Tenkte kanskje det kunne vært litt gøy å blitt fotografert mens jeg var gravid. Noen som kan anbefale et fotostudio? :)

Nei, denne hvalen skal ikke foreviges :p

Jeg skal ta hos to forskjellige fotografer, det samme skal jeg med de to små når de kommer. Men nå er jeg heldig som jobber som fotograf selv og kjenner mange som jobber med det samme (noe som gjør at jeg får det rimeligere).

Men bilder er og ganske viktig for meg så da velger jeg å prioritere det :)

Nei, denne hvalen skal ikke foreviges :p

Hahaha..tidenes kommentar :p Men helt enig.. Meg og mannen får ta et par bilder i sammen med mobilkameraet kanskje, men jeg går ikke til fotograf å betaler en haug for bilder som jeg ikke vil ha opp på veggen :)

Jeg skal ta hos to forskjellige fotografer, det samme skal jeg med de to små når de kommer. Men nå er jeg heldig som jobber som fotograf selv og kjenner mange som jobber med det samme (noe som gjør at jeg får det rimeligere).

Men bilder er og ganske viktig for meg så da velger jeg å prioritere det :)

Da er du heldig ja :) Bilder er jo verdens beste minner.

Er det noen her som har vert eller skal til fotograf? Noen som har erfaring med det tidligere? Tenkte kanskje det kunne vært litt gøy å blitt fotografert mens jeg var gravid. Noen som kan anbefale et fotostudio? :)

Tenk hvor fine bilder vi kan få av oss nå høygravide på vår og sommer med gress og blomster:D jeg tenker vi bare tar noen bilder selv jeg:)

Hadde jeg ikke sett ut som en overlasset potetsekk så hadde jeg kanskje vurdert det. Men for tiden har jeg nok med å se meg selv i speilet hahah uffa meg , men det er jo fint med minner :)

Vi tok bildet selv i en fin park ikke så langt fra der vi bor, ble ganske fornøyd med dem :happy::happy:

Liker ikke bilder av meg selv i vanlig tilstand, så vi dropper å fotografere badeballen.. :P

Er litt usikker, gjerne kjekt å ha senere? Men vet ikke om jeg vil betale for noe som jeg sikkert ikke vil henge opp:)

Nei skjønner godt de som ikke føler for å fotografere seg selv når man ser ut som en "hval" hihi :) tenkte kanskje det kunne være fint å ha å se på senere, ser noen som har lagt ut bilder på nettet å de er såååå fine :)

En venninne som er fotograf fikset gravidbilder jeg er veldig fornøyd med sist, så har et av de hengende i stuen. Har lyst å få tatt noen bilder denne gangen også, men vente til litt nærmere termin når jeg kan gå i fine sommerklær :-)

Nei skjønner godt de som ikke føler for å fotografere seg selv når man ser ut som en "hval" hihi :) tenkte kanskje det kunne være fint å ha å se på senere, ser noen som har lagt ut bilder på nettet å de er såååå fine :)
Er jo veldig fint om man er sånn fin gravid :)

Jeg var på det sist. Men det ikke behovet nå. Så her blir pengene brukt på nyfødt/søsken fotografering :)

Er jo veldig fint om man er sånn fin gravid :)
Haha! Ja! Sånn gravid som før 20 kg vann har funnet veien inn i kroppen på toppen av den vanlige graviditeten:D

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp