Bkno1305972
Andre møte med forumet
Er det noen her som har vert eller skal til fotograf? Noen som har erfaring med det tidligere? Tenkte kanskje det kunne vært litt gøy å blitt fotografert mens jeg var gravid. Noen som kan anbefale et fotostudio? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha! Samme herNei, denne hvalen skal ikke foreviges![]()
Nei, denne hvalen skal ikke foreviges![]()
Nei, denne hvalen skal ikke foreviges![]()
Jeg skal ta hos to forskjellige fotografer, det samme skal jeg med de to små når de kommer. Men nå er jeg heldig som jobber som fotograf selv og kjenner mange som jobber med det samme (noe som gjør at jeg får det rimeligere).
Men bilder er og ganske viktig for meg så da velger jeg å prioritere det![]()
Er det noen her som har vert eller skal til fotograf? Noen som har erfaring med det tidligere? Tenkte kanskje det kunne vært litt gøy å blitt fotografert mens jeg var gravid. Noen som kan anbefale et fotostudio?![]()

Er jo veldig fint om man er sånn fin gravidNei skjønner godt de som ikke føler for å fotografere seg selv når man ser ut som en "hval" hihitenkte kanskje det kunne være fint å ha å se på senere, ser noen som har lagt ut bilder på nettet å de er såååå fine
![]()
Haha! Ja! Sånn gravid som før 20 kg vann har funnet veien inn i kroppen på toppen av den vanlige graviditetenEr jo veldig fint om man er sånn fin gravid![]()